American Express Platinum Card har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp kundeservice,men har dessverre innskrenket åpningstidene.
Første gang jeg har opplevd at et finansselskap håner kundene sine og har frekke kundeservice medarbeidere som unnlater og svare på helt enkle spørsmål. Vær klar over at de kan, sperre kortet når de måtte ville, selv om du aldri har vært forsinket med en innbetaling. De ber da om og få utlevert kontoutskriften fra din hovedbank for de siste tre måneder, samt arbeidskontrakt, og de tre siste lønnslippene dine. De har ikke anledning ifølge norsk lov til å kreve kontoutskrift da dette er i strid personopplysningloven. Jeg har faktureringskort fra Eurocard, og har aldri opplevd noe lignende fra dem. Aldri bli kunde av American Express.
Kortet kom aldri frem gjennom posten, men etter to måneder gikk dem med på å sende det med DHL Express da kom det. De har ansatte på kundesenteret som ler, av deg på telefon, når du prater med dem. Hvis du vil ha et kort, skaff deg heller Eurocard, ikke søk om AmEx.
Har hatt Amex Platinum en liten stund nå og er veldig fornøyd. Jeg har kortet direkte gjennom Amex. Synes det er for stor forskjell mellom «godene» her i det kalde nord kontra det som tilbys i de større markedene. Vi kan godt få samme tilbudene. Har hørt mange som sier amex er nesten umulig å bruke her til lands, noe som ikke er korrekt. Ja, det er ikke like utbredt som noen av de andre, men dette kortet er adskillig mer ekslusivt enn de andre. Opplever at det ikke er noe problem å bruke kortet og folk legger merke til det når du drar det frem. Som «reisekort» er det antakelig det beste på markedet. Skuffet over de norske hjemmesidene til amex, der har de mye å hente. Anbefaler dette kortet til alle som kan få det, til tross for den høye årsavgiften.
Varslet DNB om at man ikke ønsket det. De trakk årsgebyr fra kortet og renter på renter 2 årsgebyr før man fikk ryddet opp. Har etter dette fått tilsendt 3 kort - håpløst