Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor kan ikke forfalt/betalt betalt faktura på kreditkort vises på riktig dag (15nde i mnd)?
Har hatt kredittkortet i flere år, utrolig fornøyd med å bruke dette på reise, fri uttak i minibank uten at rente løper med en gang er en lifesaver i billigere land. Har også blitt skimmet (kortet kopiert) 2 ganger og Bank Norwegian har vært utrolig effektive på å få sendt ut nytt kort, uansett hvor i verden jeg er. Ble også svindlet av et mopedutleie sted, selv her fikk jeg støtte av banken i reklamasjon som jeg vant hos Visa. Har også brukt sparekontoene deres en stund, god rente og fri uttak, kan til og med betaler regninger med sparekontoen. Anbefales på det sterkeste.
Grei rente på innskudd med i praksis ingen begrensninger på antall uttak. I tillegg en utmerket nettløsning. Oversiktlig og enkel å navigere på
Er veldig fornøyd med kredittkortet fra Bank Norwegian. Poengene og cashbacken er grei nok de, men grunnen til at jeg valgte kortet er tannhelseforsikringen. Fikk kortet i september i fjor og kjøpte forsikringen i oktober, og i april i år fikk jeg plutselig bruk for forsikringen. Forsikringen dekket alt etter vilkårene, skademeldingen tok et par dager på å bli behandlet, så tok det en ukes tid før refusjonen var betalt. Sparte rundt 9-10 000kr etter man har trukket fra egenandel (500kr pr skademelding) og årspremien. Vil anbefale å lese vilkårene, sånn man vet hva som dekkes før man kjøper forsikringen. Det eneste jeg syntes var dumt var at pengene ble utbetalt til kredittkortet. Jeg betalte ikke tannlegefakturaene med kredittkortet i første omgang, og det skal være mulig å få refusjonen utbetalt til vanlig bankkonto. Men men!
Jeg og kona har hatt Visa kredittkortet i mange år. Fornøyd med gebyrfri uttak i utlandet og det har blitt noen ferier finansiert på cashpoints. Renten er litt høy, men det trenger ikke å bety noe ved normalt bruk. Forbrukslån/refinansiering har konkurransedyktig rente, med mulighet for opplåning. Ubegrenset gebyrfri sparekonto (4%) egner seg til buffersparing og regningsbetaling/faste betalinger/avtalegiro/efaktura. Sparekonto Pluss (4.45%, 6 uttak årlig) for mer langsiktig sparing. Nettbank og Android app er simpel og funksjonell. Banken tilbyr ikke brukskonto med straksbetaling eller debetkort.
Tannhelse forsikring. Fikset tenner for 2 mnd siden. De svarer ikke på mail, de svarer ikke tlf, de ringer eller tar ikke kontakt tilbake. Har betalt forsikring i over et år og det føles som et scamselvskap! Det er helt sykt! Trodde dette var seriøst selvskap, men etter å ha sett alle reviewsene så skjønner jeg at det gjelder ikke bare meg.
Fikk lån til gunstige vilkår, deretter økte det raskt fire ganger raskere enn styringsrenta.
Tror de fleste legger igjen omtaler når man har hatt en negativ opplevelse. Velger derfor å legge igjen en omtale med min positive erfaring :) Jeg har hatt både kredittkort og sparekonto hos Bank Norwegian i rundt ett år nå og har vært strålende fornøyd med det. Man skal ikke ha kredittkort om man ikke klarer å betale faktura innen fristen, og Bank Norwegian er kanskje en av verstingene når det kommer til renter på kredittkort. For dem som har god styring på pengene sine er det gull verdt å få cashback eller cashpoints på alle kjøp man gjør. "Gratis" penger. Neste flytur ble nesten fulldekket av poengene jeg tjente opp her. I tillegg er det enkelt å justere kredittgrensa opp eller ned. Også fornøyd med sparekonto med en av markedets høyeste renter. Gunstig å ha sparingen i en annen bank, langt unna forbrukskortet ;) Mindre fornøyd med at nettbanken, som føles litt "billig". Og appen er simpelthen en mobilversjon av nettsiden.
Veldig vanskelig å få kredittkortet. Spør spørsmåler som ikke gir mening. Får avslag uansett hva du gjør
Hold dere unna! De godtar ikke oppsigelsen din! Jeg sa opp kredittkortet mitt i august i fjor, fikk fakturaer over 0 kroner etter det og tok kontakt med kundeservice som lovede å ordne opp. Etter 10 månader fikk jeg faktura for tyveriforsikringen som jeg den gangen tegnet. Det viste seg at kontoen min fremdeles er registrert. Bank Norwegian har ignorert min skriftelige oppsigelse og kundetjeneste ga de svar de mente at jeg ville høre. Fasit: Du kommer nesten ikke ut av denne Banken. Min prosess med å si opp er fremdeles i gang
Kundeservice mangeler professionalitet og uhøflighet. De vet ikke sin egen regler, vet ikke hvordan å svare på enkelt spørsmål, uhøflig svarer.
Fikk en mail i dag om at jeg kunne opprette konto med Sparekonto pluss og få 3,6% rente fra 1.krone. Søke om å få opprette konto, gikk 5 sekunder og det kom melding i nettbank om å signere avtale i nettbank med BankID. Fra søknad var sendt og konto var oppe med alle pengene fra ordinær sparekonto på Sparekonto pluss gikk det maks 30 sekunder😁 Kjempe bra service banknorwegian
Dårlig kundeservice. Lånebeløp og månedsbeløp har endret seg 3 ganger i løpet av 4 dager. Jeg fikk ikke forklaring fra Bank Norwegian på hvorfor de lurer kundene sine. Jeg har aldri lånet beløpet som står på månedsfaktura.
Da rentene gikk ned for noen år siden, sto renten stille på Bank Norwegian for meg. Når rentene nå går opp, har de økt rentesatsen mye mer enn hva Norges bank har gjort, hver bidige gang. Nå med økning på 1 %, når Norges bank økte styringsrenten med 0,25 prosent. Jeg er ikke fornøyd med dette.
Bruker kredittkortet på det meste jeg handler. Så lenge man betaler regningen til forfall er det jo genialt! Fått mange flyturer gratis pga opptjente cashpoints. Appen er enkel å bruke. Ikke dårlig rente på sparekonto heller
Beregner renter og renter på det sommskal betales, og det selv om beløpet blir betalt innen forfall. Skygg unna Banknorwegian. Noe av det dyreste som finnes. De beregner renter for hver eneste dag inntil beløpet er betalt i sin helhet inkludert renter. Har aldri møtt verre kundeservice.