Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lånte 175.000,- hos disse, og nå når lånet er nedbetalt har det jeg har betalt inn oversteget det jeg har lånt.
Brukt det i alle år. Men ikke brukt av kredit. Kun på reise og fly. Og - selvsagt : Sparing.
Da kontoen ble forsøkt misbrukt etter et besøk i utlandet, fikk jeg nytt bankkort på noen dager. Kontakten min med banken har vært helt utmerket fra dag en. Kapitaloverføring samt handling med kredittkortet, har også gått smertefritt. Jeg finner derfor liten grunn til å skifte bank med det første.
Dårlig nettbank. Ikke lån her, de frister med god rente, så justerer de opp når de ser du ikke kan flytte lånet. Hold dere borte fra denne ...
Jeg har i div år vært meget fornøyd med Norwegian Bank, men siste ukers kontakt med kundeservice i forbindelse med det som burde vært en enkel sak, nemlig nytt kredittkort da det gamle utløper, har vært uforståelig og forferdelig, med motsetningsfylte opplysninger og overgivelse av ansvar til kunden for det som burde vært BankNorwegian sitt ansvar. Videre lurer jeg på hvilke «journalsystem» BankNorwegian opererer med, da det fra kundeservice ble trukket frem at jeg hadde jo blitt «oppbrakt» pga nytt kortnummer ved forrige nye kort, for 3 år siden! Hvordan BankNorwegian forstår, omtaler, kategoriserer og journalføres sine kunder, kan man lure på.
Har brukt Bank Norwegian kreditkortet "til alt" både hjemme og på utenlandsturer i mange år. Betal hele fakturaen til forfall så kan du ikke få noe bedre tilbud noe sted. Helt topp, aldri problemer. Samler cashpoints og og flyr billig. Kjempefornøyd med banken - kanskje banken ikke er så fornøyd med meg som har orden i økonomien og betaler det jeg skal til rett tid.
Umulig å få i tale. Ringer ikke tilbake selvom jeg oppgir telefonnummer og ber dem ringe. Firkantet behandling.