TF Bank Norge har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd, man føler seg godt tatt vare på, omtenksomt og lettvindt. Anbefaler BB Bank til min kundekrets og er meget fornøyd av å være låntaker her og ser fremover til lysere tider. Nok en gang, kan ikke skryte nok av kundeservicen her! Bare helt topp i alle kanter og meget gode lånebetingelser.
Hei Ruben! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er meget fornøyd og føler at du er blitt godt tatt vare på av oss. Takk for anbefalingen din og skryten din, det setter vi stor pris på :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Enkelt og greit. Rask behandling av søknad og penger utbetalt innen kort tid. Trivelig kundeservice som også svarer raskt på Mail
Hei Mikael! Tusen takk for hyggelig omtale. Dette setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår behandling av søknad og alt alt gikk enkelt og greit. Kjekt å høre at du syntes vi svarer kjapt. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Enkelt og lettvint hyggelige saksbehandlere, rask behandlings tid.
Hei Lars! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi haddde hyggelige saksbehandlere med rask behandlingstid. Ønsker deg en ellers flott dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Veldig hyggelige og forståelige, anbefales! Raske til å behandle
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale. Dette setter vi veldig stor pris på :-) Det er kjekt å høre at du syntes vi er veldig hyggelige og forståelige. Takk for anbefalingen! Ønsker deg en fortsatt fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Positivt hele veien .Raske , effective når de refinansierte min gjeld for meg. Klart og enkelt å søke.
Hei Birthe! Takk for hyggelig omtale. Dette setter vi utrolig stor pris på :-) Det er kjekt å høre at du syntes vi var raske og effektive når vi refinansierte for deg, samt at det var enkelt å søke. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Hei, For å være ærlig så er banken rask for å ta deg som en kunde, men når det gjelder digitale tjenester, glem det. Det tar evighet for å vite din gjeldsstatus etter en vis nedbetaling. Ringer du kundesentret de sier at de vil sende deg når de får pengene dine på konto, allikevel venter jeg nå ca. en uke nå.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån, men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Dersom du tar kontakt på [email protected] eller telefon 56 99 92 00 og spør etter saldo eller faktura vil du få svar innen kort tid. Vi kan også sende fullstendig nedbetalingsplan og faktura på e-post. Vår telefon er bemannet 08-20 mandag-fredag, og vi har kort svartid på telefon og e-post. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Ingen mulighet for å logge inn noe sted for å se hvor mye som er igjen på lånet eller hvor mye som er betalt, rotete og uoversiktelig nettside. Sender purringer uten at fakturaen for lånet er sendt ut, så det blir mye ekstra å betale, da regningen ikke kommer, og man ikke kan logge inn for å se den noe sted, useriøst.
Hei Mita! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån, men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Dersom du tar kontakt på [email protected] eller telefon 56 99 92 00 og spør etter saldo eller faktura vil du få svar innen kort tid. Vi kan også sende fullstendig nedbetalingsplan og faktura på e-post. Vår telefon er bemannet 08-20 mandag-fredag, og vi har kort svartid på telefon og e-post. Faktura blir automatisk utsendt 24 dager før forfallsdato. Dersom man mottar påminnelser om faktura oppfordrer vi i meldingen til å ta kontakt med kundeservice for å få ordnet opp i eventuelle misforståelser, endring i adresse etc. Det påløper ikke purregebyr før faktura er forfalt med 14 dager. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Med ønske om en ellers fin dag Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge