BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubrukelige kundebehandlere, alt tar ekstremt lang tid. Benyttet denne banken til å opprette AS, alt tar latterlig lang tid. Ting de sier skal bli gjort ila dagen når jeg ringer og purrer, kan ta 3 virkedager. Alt er tungvindt å finne, dager til man får svar. Ville ALDRI brukt denne banken igjen. Skulle ikke vært lov å holde på slik.
Hei, Harald! Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss for at vi skal bli bedre. Vi har den siste tiden opplevd stor pågang av nye bedriftskunde og kunder som trenger bistand til å stifte AS. Derfor har ventetiden ved søknadsbehandling for selskaper under stiftelse beklageligvis vært lengre enn hva vi ønsker å tilby kundene våre. Vi beklager dette. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss direkte for ytterligere tilbakemeldinger og eventuell oppfølging fra vår side. Hilsen Tom Erik, Avdelingsleder BN Bank
Tusen takk til BN bank og spesielt (anonymisert navn) for helt utmerket kundeservice. Undertegnede kom med hasteforespørsel om boliglån som måtte være på plass i løpet av tre timer. 90 minutter etter at undertegnede kom med forespørselen var boliglånssøknaden ferdig behandlet og finansieringsbevis i orden. Imponerende
Hei, Torger! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! God kundeservice og rask responstid går aldri av moten og dette jobber vi mot hver dag. Hilsen oss i BN Bank
Kunderådgiver behandlet søknaden om finansieringsbevis veldig raskt i sommerferien:)
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen oss i BN Bank
Fikk tips om hva jeg har råd til og hva jeg burde gjøre i forhold til skillsmisse
Hei, Birgitte Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos oss. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen oss i BN Bank
Tusen takk til BN Bank for god hjelp og hyggelig samarbeid i forbindelse med mitt boligkjøp. En spesiell takk til kunderådgiver J :-) Alltid topp service.
Hei! Takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd! Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen oss i BN Bank
Jeg er kunde mange år. Klager ikke men hvis av og til økonomi er vanskelig og jeg vil redusere litt boliglån banken kreves fra meg å signere ny avtale og gebyr 500kr. Dette burde vare mer flexibel for oss kunder som på andre banken. Kan justeres termin beløp etter muligheter
Hei, Michal Takk for din tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen oss i BN Bank
Alt var enkelt. Hyggelig rådgiver. Topp opplevelse.
Hei, Tor! Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Og takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen oss i BN Bank