BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken har vært veldig behjelpelig i hele prosessen. Rask tilbakemelding og løst mellomfinansiering på en meget god måte. Føler servicen har vært langt utover det man kan forvente
Hei, Bente! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det varmer! Hilsen oss i BN Bank.
10/10 kundeservice, rask behandlingstid, god oppfølging og oversiktlig mobil/nettbank.
Hei, Niklas! Så flott å høre at du er så fornøyd med oss! God kundeservice, god oppfølging og rask responstid er noe som står svært høyt hos oss og vi jobber vær dag for å være en av de bedre på dette. Hilsen oss i BN Bank.
Virker så langt etter et par måneder nokså sømløst. Men en ting overrasker meg. Det er kredittgrensen på kredittkort jeg søkte på. 9000 kr i kredittgrense, er så lavt at jeg ikke helt ser grunn til å gå videre med det kortet. Det vil jo brukes i de tilfeller hvor man trenger midler og da gjerne mer enn 9000…
Hei, Bjørn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hva man får i kredittgrense på sitt kredittkort etter innvilget søknad er individuelt og avgjøres av flere ulike faktorer. Men man vil kunne søke om å få høyere kredittgrense etter man har hatt kortet en periode. Ta også gjerne direkte kontakt med oss om du ønsker å se på dette med en gang. Hilsen oss i BN Bank.
Jeg fikk en raskere tilbakemelding om lånet og gode råd.
Hei, Abderrahman Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank.
Vært veldig behjelpelig med alt jeg ville ha gjort
Hei, Stian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank
Svært servicevennlige og bidrar med nødvendig informasjon og veiledning
Hei, Kjersti! Så flott å høre at du er så fornøyd med oss! Hilsen oss i BN Bank.
Effektiv og enkelt bytte fra DB til BN. Veldig fornøyd med personlig oppfølging og gode råd underveis.
Hei, Kristine! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank.