Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig greit og enkelt med god oversikt i appen. Jeg kunne tenkt meg barnekonto ned kort. Da hadde vi flyttet alt over til Bulder. Banken har heller ikke lånetjenester utover huslån. Men totalt sett sparer vi mye på å være kunde hos Bulder bank.
Hei Espen! Så bra å høre at Bulder fungerer bra for deg og at du er fornøyd til tross for at du savner noen produkter/tjenester hos oss. Er det billån du savner? Vi har ingen planer om å tilby dette. Husk at det er en mulighet å låne opp på boligen til andre ting enn selve boligen også. Det kan være bil, båt eller hytte. Da får man også en lavere rente enn ved billån eller båtlån. Øker du terminsummen slik at du betaler ned "billånet" som er innbakt i boliglånet like fort som du ville gjort med et vanlig billån sparer du da penger også. Godt å høre at dere sparer mye på å være kunde hos Bulder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig oversiktlig og forutsigbar bank. Automatisk justering av boligverdi og renter gjør Bulder til en bank det er morro og benytte seg av. Slipper mas med pruting på utlånsrenter og innskuddsrenter. Uten tvil den beste banken 👍
Hei Eivind! Ja, det er moro å spare penger på gode valg - og ikke tape penger på å ha boliglån på gamlemåten. Vi vet fra undersøkelser vi har gjort at prutetelefonen er noe kundene hater. Derfor fjernet vi behovet for den og gir kunden automatisk bedre rente når de kan få det. Vi taper nok litt på det på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Grei rente og app, fint med automatisk justering av husverdi og lånerente. Enkel måte å refinansiere på. Savner dog ordinær nettbank, derfor kun fire stjerner.
Hei Fant61! Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med automatisk laver rente og at refinansieringen var enkel! Skjønner at du kan savne tradisjonell nettbank om du har vært vant med det. Vi har ingen planer om å bygge en tradisjonell nettbank. Vi vil bruke alle folkene våre på å gjøre appen til verdens beste bankapp. Det klarer vi bare om vi har alt fokuset vårt der. Det er flere enn deg som har savnet nettbank. Men tilbakemeldingene vi får fra mange er at de blir godt vant og fornøyd med å gjøre alt i appen. Vi håper det skjer med deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)
God rente på både utlån og innskudd. Fintnå kunne gjøre alt selv i en app.
Hei Torbjørn Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med renter på utlån og innskudd. Du har helt rett. Bulder passer best for deg som helst vil fikse tingene selv. Det er akkurat den kundetypen vi bygger Bulder for. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder Bank er jeg meget godt fornøyd med. I dag fikk jeg melding om verdiøkning på vår bolig og at renten blir satt ned. Det er bare å gå inn i Bulder Appen å se. Slik en bank har jeg ikke opplevd før.
Hei Rolf! Så bra å høre at du er godt fornøyd og at Bulder fungerer så bra for deg. Du har helt rett. Det er ikke mange som har opplevd at det er banken som tar initativ til at du kan få bedre rente. Fra kundeundersøkelser vi har gjort har vi tydelig sett at kundene hater "prutetelefonen" til banken. Derfor har vi fjernet behovet for den. Det taper vi nok litt på på kort sikt. Men vi tror at vi får dette igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Rask og god behandling. Ok m alt på mobilbank. Tar kontakt når saker skal løses.
Hei Hege! Så bra å høre at du tenker at vi er det vi gir oss ut for å være. Vi er for åpenhet og ærlighet i bank og er derfor en av få aktører som har åpne prislister og ikke hemmelige skuffetilbud eller betingelser du må prute deg frem til. Bra å høre at du liker å gjøre alt i appen og at du får hjelp når du trenger det. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra Sbanken da denne ble kjøpt av DnB. Bulder er bedre og utvikles raskt. Alle ønsker vi hadde for ett år siden er nå oppfylt og det kommer stadig nye funksjoner. Appen er strålende og oppdateres ofte Eneste negative er åpningstider på kundeservice og mulighet for å sende epost. Ønsker egentlig ikke døgnåpen kundeservice da dette driver kostnader.
Hei Jørn! Det er mange som har gjort som deg, og byttet fra Sbanken(DNB). Vi vet at de tidlgere Sbanken-kundene var veldig fornøyd der de var og skal gjøre vårt for at det fremdeles er et kundevennlig alternativ til de store bankene. Du har helt rett i at døgnåpen kundeservice ville drive kostnader, som igjen ville hatt konsekvenser for rentenivået. Derfor er vårt mål å gjøre appen og alle funksjonene våre så selvbetjente og brukervennlige som mulig, slik at både vi og kundene kan spare penger på "unødvendig" kundeoppfølging. Men har du et problem du trenger hjelp til skal du alltid få det hos oss også. Den siste tiden har det kommet enromt mange kunder til oss, og det har gjort at svartid på epost, chat og telefon har vært lenger enn den pleier - og lenger enn vi liker at den er. Vi ser hele tiden på mulige tiltak for å bli enda bedre. Det aller viktigste er fornøyde kunder. Hilsen alle oss i Bulder :)