Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flyttet boliglån til Bulder. Veldig god behandling og prosess i sin helhet. Superfornøyd med app, og flott at renten følger boligverdi/belåningsgraden automatisk.
Hei Regina! Herlig å høre at du er fornøyd med flyttingen av boliglånet, appen og at renten følger boligverdi og belåningsgrad automatisk og at Bulder fungerer så bra for deg. Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss i Bulder😊
Endelig en reell konkurrent til storbankene, som nesten uten tak er raskest til å sette renta opp på lån og tregest til å gi god rente på innskudd. Enkel, oversiktlig og brukervennlig nettbank.
Hei Espen Ja, enig! Vi trenger tøffere konkurranse i bankmarkedet og vi skal gjøre vårt for å få det til. Storbankene har fått oss på radaren, og det betyr at vi gjør noe riktig! Herlig å høre at du er fornøyd med enkelhet, oversikt og brukervennligheten til appen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er forsåvidt veldig fornøyd etter bytte til Bulder. Jeg bruker mange av bankens produkter og funksjonaliteter, og liker brukergrensesnittet. Svartid på chat eller telefon er også utmerket. Men - og det er ikke ofte jeg legger igjen omtaler, langt mindre omtaler som er mindre positive - jeg ble ganske trist og oppgitt da jeg oppdaget at vi med belåningsgrad under 50% ikke nyter samme rentefordelene som andre kunder. Altså automatisk nedjustering av rente. Selv om jeg sitter på greit med verdier ifht lånebeløp, betyr jo ikke det at jeg har god råd. Jeg brenner faktisk inne med verdier pga av markedet, så ja - store verdier, men også tøft lån å betjene i sum. Jeg er også flink å spare og betale ned ekstra. At lavrisikokunder ikke belønnes på rentefronten (vi får jo utbytte, og det er positivt) synes jeg er veldig uheldige signaler å sende. For meg som også har mye utgifter som enslig forsørger i et tøft marked, oppleves dette som en veldig usosial bankpolicy. Middels lånekrav er ikke det samme som «bemidlet». Jeg opplever dermed sprik mellom det som selges og formidles utad, og hvordan det er å være kunde i Bulder praksis. Ved hevendelse møtte jeg heller ingen forståelse, men ble fortalt at sånn er det, punktum. Jeg heier på Bulder, men for min del oppleves dette som banken mest for høyrisikokunder eller kunder med høy belåningsgrad. Jeg velger å si fra for at andre skal kunne velge bank på et mer balansert grunnlag. Det er tross alt litt styr med bankbytte.
Hei Helle Takk for grundig tilbakemelding. Det er herlig å høre at du stort sett er fornøyd med Bulder og heier på oss 😊 Vi kan delvis forstå hva du mener, men vi er ikke helt enig med deg i at lavrisikokunder ikke belønnes i Bulder. Det er jo akkurat det en lavere rente på boliglånet jo lavere belåningsgraden/risikoen gjør. Den belønner deg jo lavere risiko du har. Vi så en mulighet i det norske markedet nettopp her, fordi veldig få banker har noe særlig belønning av kunder med lavere lån. Mange banker har bare en eller to listepriser på boliglån, mens vi har syv rentetrinn. Vi skjønner selvfølgelig veldig godt at du også kunne tenke deg å få automatisk lavere rente, men tror de fleste som er høyere i "rentetrappen" gjerne ville byttet med deg og fått vår aller beste rente. Den dårlige nyheten er at det ikke finnes noen lavere rentetrinn for deg, den gode nyheten er at du allerede har oppnådd vår beste rente. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Kjempefornøyd med app, med super oversikt og enkel brukeropplevelse.
Hei Terje Nydelig å høre at du er storfornøyd og at du liker appen, oversikten og brukervennligheten. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg må bare si at jeg er utrolig fornøyd med Bulder Bank, med vilkårene, appen og service. Hilsen tidligere mangeårig SBankenkunde.
Hei Elisabeth Det er herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Det er mange som deg som har tatt steget fra Sbanken(DNB) til Bulder. Vi vet at dere har vært veldig fornøyd der dere kom ifra. Så presset er på oss til å fortsette å levere! Det skal vi klare. Hilsen alle oss i Bulder:)
Ikke kjøp fond fra Bulder Bank. De tar seg urimelig godt betalt. Et vanlig indeksfond mer enn dobbelt så mye som hos KLP og DNB. STYR UNNA. Gledet meg lenge til Bulder Bank skulle lansere en fondsløsning, ettersom jeg da kunne få samlet alt på ett sted. Men var en stor skuffelse når man fikk se blodprisene de tar for fondene. Appen er grei. Ikke lett å velge seg en "hovedkonto". Så om man for eksempel skal velge lønnskonto man vil ha faste overføringer fra, så vil en helt annen konto enn lønnskonto automatisk fylles inn i "overfør fra"-feltet. Og dette må man endre manuelt hver gang fordi det går ikke an å velge standardkonto/hovedkonto.
Hei Fondsnerd Å tilby en fondsløsning var et sterkt ønske fra mange kunder i perioden da Sbanken ble kjøpt opp fra DNB. Fond var i utgangspunktet ikke det vi hadde mest fokus på eller planer om å lykkes med. Det er boliglån og lønnskonto/dagligbank vi investerer aller mest av vår tid og våre krefter i å gjøre så bra som mulig. Så bruk oss der du mener vi er gode, og andre der de er bedre. Det viktigste er at du blir fornøyd med miksen til slutt. Det er et superkonkret og godt forslag du har om å kunne velge seg en hovedkonto/favorittkonto. 😊 Det forslaget går rett videre til tegnebrettet til UX og utviklerne. Takk! Hilsen alle oss i Bulder :)
Banken fungerer greit for meg. Betalinger og lignende fungerer ok.
Hei Bjørn Bra å høre at du synes ting fungerer ok. Vi skulle selvfølgelig ønske det var enda bedre! Gi oss en lyd på [email protected] om du har tips til hvordan vi kan bli enda bedre for deg og ditt behov. Hilsen alle oss i Bulder:)