Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med app, brukskonto og rammelån. Oppdaget at Bulder bare refinansierer og ikke tar i mot ordinære lånesøknader, som jeg tenker er litt sleipt? Og tilbudet på fond er dyrt og dårlig. Kundeservice har åpningstider som en bank på 70-tallet.
Syns det er en bra rente og Bulder appen er lett å bruke
Som mange andre tidligere kunder i Sbanken vurderer jeg/vi Bulder som bank til hverdagsbruk. Jeg savnet utenlandsbetaling, som kom etterhvert på plass, og venter nå spent på barnekonto. Jeg håper den blir bra, med saldo-varsling på SMS slik at det ikke tvinges smarttelefoner på yngre barn (<13). Jeg leste i en annen kommentar at dere satser på push-varsler, men anbefaler altså at SMS blir tilgjengelig likevel. Jeg mener det er et samfunnsansvar å sørge for at barn generelt kan lære å bruke tjenester i det offentlige uten at man må kjøpe dyre, avhengighetsskapende enheter til de. Kommunikasjonen med banken har vært veldig greit så langt.
Enkel og ikke noe skjulte greier. Strake pucker. Sånn jeg vil en bank skal være.
Positiv opplevelse med bytting av bank og god oppfølging i etterkant
Beste appen av alle bankene, beste rente tilgjengelig og ingen ekstra kostnader, så topper de desserten med kundeutbytte tilsvarende ca. 1 mnd avdrag.
Enkle løsninger for kunden. Bytte bank til Bulder var enkelt og sikkert