Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har den beste renten på boliglån, i hvert fall som jeg har funnet. Overføring av lån fra annen bank er bra. Litt forvirrende med bruk av en nettside som ikke er en nettbank, bare en "bestillingsside", resten foregår i en app. Som dagligbank er det ikke godt nok for meg. Kun app og den er litt for simpel, ville foretrukket en vanlig nettbank også. Det er også litt uvant at man alltid er logget inn i appen. Trykk på appen, og så er man i banken. Foretrekker at man faktisk må logge inn hver gang man skal "i banken". Konklusjon: 5 stjerner for lånebank, 3 stjerner for app, 0 stjerner for nettbank.
Er i utgangspunktet fan av systemet, men algoritmen vektlegger ting som er irrelevante for søknaden. På samme tidspunkt er ikke medarbeiderne i stand til å svare på hva som er årsaken til avslag. Om dette skyldes at man ikke har innsikt i beslutningsgrunnlaget, eller dårlig kompetanse vet jeg ikke, men det har gjort at jeg har måttet kontakte kundeservice utallige ganger uten å få et klart svar på hvorfor jeg får avslag når alle kriterier er innfridd. Tilbakemeldingene jeg fikk første gang gjorde at jeg ordnet det de mente var problemet, men når jeg så kom tilbake var det plutselig et nytt problem. To ganger har jeg også fått vite at jeg skal bli ringt tilbake uten at dette har skjedd. Opplevelsen med Bulder Bank har vært elendig i alle ledd.
De svarte ved første ring på telefon og ga meg viktige opplysninger om hva mulighet for flytting av lån til dem kunne være mulig. Nb! Ikke ha for høy kredit-grense på kort!
Hei Lajla, Så kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk av den dyktige gjengen vår på support🤩 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Føler ikke at brukergrensesnittet gir meg særlig god oversikt over mine konti. Det ble kanskje litt for enkelt???
Søkte om lån i går og fikk svar i dag. Om det er sånn de jobber så er jeg meget fornøyd.
Jeg er veldig fornøyd med banken for huslånet mitt. Helt perfekt at jeg ikke trenger å bekymre meg for å passe på renta og forhandle om den. Renten er slik den er og jeg føler jeg har god oversikt over hva den er og hva som må til for å få lavere. Det jeg ikke er fornøyd med og som gjør at jeg fremdeles er kunde i DNB er at jeg ikke liker ideen om å gjøre alt via app på telefonen. Det er fint at alt er tilgjengelig via appen og den ser fin ut, men når jeg skal ha oversikt over alle kontoer og budsjett er det fremdeles PC som gjelder. Det var også en del rariteter når jeg skulle signere, for da var det ikke mulig å bruke app... akkurat det virket veldig rart og uferdig, mulig det er bedre nå...
Relativt raskt og enkelt å bli kunde. Bra oppfølging fra kundeservice i etterkant av lånesøknaden. Appen er oversiktlig. Det eneste banken kan bli bedre på over tid er å tilby flere produkter og tjenester som for eksempel fond og aksjesparing, forsikringer, kredittkort, Apple og Garmin Pay og andre lignende tjenester som de fleste "hverdagsbankene" har. Har anbefalt Bulder Bank til venner og familie.
Hei Christian, Strålende å høre at du er fornøyd så langt, og fantastisk at du har anbefalt oss videre😎 Appen er under stadig utvikling, og vi har mange spennende planer for hvordan vi skal bygge Bulder videre. Har du fått med deg vårt roadmap, der du kan komme med innspill og se status på kommende features? Sjekk det gjerne ut: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder