Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får god oversikt. Bra priser. God budsjett funksjon.
Hei Jan Godt å høre at du får god oversikt og er fornøyd med prisene! Kult at du har testet budsjettfunksjonen. Den kan være nyttig! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Billig bolilånsrente, høy innskuddene. Enkel og fin app
Hei Tone 😊 Så gøyå høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du er fornøyd med renten på boliglån og innskudd og ikke minst appen. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Bulder er en enkel bank å bruke. Tjenester og løsningene er lettfattelige og logiske.
Hei Torleif Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at tjenestene og løsningene er enkle å forstå og bruke! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Fantastisk brukervennlig og best rente, enkel prosess for å flytte over.
Hei John Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med brukervennligheten, rentene og prosessen å flytte over. Det er enklere enn de fleste tror på forhånd. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Appen framstår som noe uoversiktlig, må veksle mellom flere sider på liten skjerm. Tidligere vant med nettbank, så man trenger kanskje litt tid til å venne seg til nytt format...
Bulder leverer mye bra greier, men er dessverre veldig umodne på ting som burde være selvfølger for en fullverdig bank. De klarer ikke etterleve sentrale krav i personvernforordningen, for eksempel rett til manuell behandling av personopplysninger, når deres egen automatiserte kredittkortløsning gjør feilvurderinger, som den har gjort både for meg og mannen min. Når man opplyser om dette, må man gå den tidkrevende og irriterende veien om å klage til personvernombudet, før man får gjennom en endring. Videre kan man for eksempel oppleve å bli sperret ute av mobilbanken en lørdag formiddag, uten noen nærmere forklaring på hvorfor. Her er enda et sentralt lovkrav man ikke etterlever, denne gangen i finansavtaleloven. Når man i tillegg blir henvist til å kontakte kundeservice, som først åpner på mandag morgen kl. 9, så blir det hele tragikomisk. Plutselig står man der uten tilgang til mobilbanken (og dermed fullstendig uten tilgang til hele kundeforholdet sitt), og når mandag kommer så viser det seg at det var en eller annen uforklarlig teknisk feil. Ops, liksom. Sånn kan man ikke levere hvis man skal være en fullverdig bank. Å etterleve lovkrav burde være grunnleggende, og at tjenestene må være tilgjengelig og fungerer teknisk er åpenbart. Men etter å ha forsøkt å bruke Bulder som hovedbankforbindelse i én måned, er jeg foreløpig veldig misfornøyd.
Ryddig og lett forståelig nettbank.Ingen lange kø eller vanskelige kunderservice,hurtig bank bytteprosses på et sted.Anbefaler til alle😉