Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En super bank så langt er min opplevelse. Effektive og løsningsorienterte. Rask behandling av min lånesøknad.
Hei, Tusen takk for flott omtale🤩 Supert å høre at du er fornøyd med våre strålende kunderådgivere👊 Hilsen gjengen i Bulder
Jeg har brukt apple pay nå siden det ble lansert og går ikke tilbake til kort. Ingen grunn idag til at banker ikke kan tilby apple pay. Ellers så virker banken mye bedre en DNB og Nordea etc.
Superduper app, brukervennlig og god rente. Men savner muligheten for mellomfinansiering.
Vil tydeligvis ikke gi lån til uføre ennå jeg har 1000000 i egenkapital ikke så rosenrødt som dem skriver her nei
Hei Bente I Bulder Bank tilbyr vi lån til uføre. Ta gjerne kontakt med oss direkte på mail [email protected] eller telefon 468 71 000 så kan vi finne ut hvorfor søknaden din ikke gikk gjennom. Hilsen gjengen i Bulder Bank.
Billigste tilgjengelige bank for vanlige huslåntaker, til og med billiger enn banker med diverse fordelsprogrammer. Lett i bruk, Lett å bytte til, Automatisk regulering av rente ved verdiøkning på bolig. Ingen dårlige erfaringer hittil.
Hei Remi! Det høres ut som du har forstått konseptet vårt godt. Kjekt å høre at du liker det og er fornøyd. Vi skal jobbe knallhardt for at det fortsetter sånn. Hilsen gjengen i Bulder
Ganske enkel og rask prosess med å flytte boliglån, og får en av de beste rente i markedet. Kun med Bulder Bank app som er enkel i bruk.
Hei Leo! Kjekt å høre at du synes prosessen var rask og enkel. Vi har lagt ned mye arbeid i nettopp dette. For at folk skal orke å flytte lånet og få bedre betingelser må det være enkelt! Velkommen til oss. Hilsen gjengen i Bulder
Fikk avslag etter å ha søkt om å flytte et relativt lite boliglån på egen bolig som er nesten doblet i verdi på 10 år. Aldri betalingsanmerkninger og har betalt punktlig på lånet siden jeg ble eier av første bolig i 2004. Nei, dette var ikke bra.
Hei Misfornøyd Så dumt å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ut ifra det du beskriver så høres det rart ut at du har fått et avslag. For at vi skal kunne se på saken din i detalj må du ta kontakt med oss på telefon eller epost. Som du kanskje vet har vi for øyeblikket en ekstremt stor pågang, men vi vil forsøke å hjelpe deg så fort vi kan. Hilsen gjengen i Bulder Bank