Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Appen framstår som noe uoversiktlig, må veksle mellom flere sider på liten skjerm. Tidligere vant med nettbank, så man trenger kanskje litt tid til å venne seg til nytt format...
Bulder leverer mye bra greier, men er dessverre veldig umodne på ting som burde være selvfølger for en fullverdig bank. De klarer ikke etterleve sentrale krav i personvernforordningen, for eksempel rett til manuell behandling av personopplysninger, når deres egen automatiserte kredittkortløsning gjør feilvurderinger, som den har gjort både for meg og mannen min. Når man opplyser om dette, må man gå den tidkrevende og irriterende veien om å klage til personvernombudet, før man får gjennom en endring. Videre kan man for eksempel oppleve å bli sperret ute av mobilbanken en lørdag formiddag, uten noen nærmere forklaring på hvorfor. Her er enda et sentralt lovkrav man ikke etterlever, denne gangen i finansavtaleloven. Når man i tillegg blir henvist til å kontakte kundeservice, som først åpner på mandag morgen kl. 9, så blir det hele tragikomisk. Plutselig står man der uten tilgang til mobilbanken (og dermed fullstendig uten tilgang til hele kundeforholdet sitt), og når mandag kommer så viser det seg at det var en eller annen uforklarlig teknisk feil. Ops, liksom. Sånn kan man ikke levere hvis man skal være en fullverdig bank. Å etterleve lovkrav burde være grunnleggende, og at tjenestene må være tilgjengelig og fungerer teknisk er åpenbart. Men etter å ha forsøkt å bruke Bulder som hovedbankforbindelse i én måned, er jeg foreløpig veldig misfornøyd.
Ryddig og lett forståelig nettbank.Ingen lange kø eller vanskelige kunderservice,hurtig bank bytteprosses på et sted.Anbefaler til alle😉
Etter anbefaling fra Bulder bank brukte vi en lokal megler for å sette ny verdi på boligen. Denne ble sendt inn til banken ,- MEN nedjustert/ nedskrevet av Bulder bank uten noe forklaring. Nedskrivinger medvirket til at vi fikk en dårligere rente/ ikke den renten vi som gjaldt i den gitte tiden. Svært dårlig kundebehandling- kostnad for oss med ny takst.
Bulder er alltid tilgjengelig og hjelper til med løsninger i saker som er viktig for meg som kunde.
Veldig fornøyd med Bulder. Brukervennligheten i App er enestående. Man får også meget gode betingelser.
1. Jeg har forgjeves forsøkt å få til et finansieringsbevis slik jeg hadde i min forrige bank, og som er vanlig i de fleste andre banker. Denne er en viktig banktjeneste jeg etterspør - i min fremtidig bankforbindelse vil dette være et lett tilgjengelig og viktig tilbud. 2. Gjennomgående svart bakgrunn øker ikke lesbarheten eller gjør nettbanken mer innbydende. I det minste bør kunden gis et valg av bakgrunnsfarge. 3. Nettbank tilgjengelig for MAC / pc er ønskelig - ikke bare en app.