Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig rask og presis kundeservice. Enkel bank å forholde seg til. Ikke noe fjas, ikke noe mas.
Det var enkelt å etablere seg som kunde i Bulder Bank. Avtale-og Autogiro var greit å overføre fra tidligere bank. Jeg får til enhver tid god oversikt over disponibelt beløp på konto. Enkel innlogging.
Lav bolig rente. Lett og oversiktlig nettbank,lett å følge med.
Hei Oddvar, Kjempefint å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😎 Tusen takk for omtalen! Hilsen oss i Bulder
Rimelig særlig når man tar i betraktning størrelse på lån. På topp når det gjelder gebyrer og etableringsgebyr. Enkel og kjapp nnlogging.
Hei Steinar, Strålende å høre at du er fornøyd med boliglånet ditt hos oss😎 I Bulder skiller vi ikke på store og små lån, det eneste som avgjør hvilken rente du får, er belåningsgraden din. Og selvsagt er lånet helt gebyrfritt😄 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Lav boliglånsrente, enkle system og fin App. Anbefales
Hei Birger, Så gøy å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😄 Tusen takk for omtalen, og ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
De har den beste renten på boliglån, i hvert fall som jeg har funnet. Overføring av lån fra annen bank er bra. Litt forvirrende med bruk av en nettside som ikke er en nettbank, bare en "bestillingsside", resten foregår i en app. Som dagligbank er det ikke godt nok for meg. Kun app og den er litt for simpel, ville foretrukket en vanlig nettbank også. Det er også litt uvant at man alltid er logget inn i appen. Trykk på appen, og så er man i banken. Foretrekker at man faktisk må logge inn hver gang man skal "i banken". Konklusjon: 5 stjerner for lånebank, 3 stjerner for app, 0 stjerner for nettbank.
Er i utgangspunktet fan av systemet, men algoritmen vektlegger ting som er irrelevante for søknaden. På samme tidspunkt er ikke medarbeiderne i stand til å svare på hva som er årsaken til avslag. Om dette skyldes at man ikke har innsikt i beslutningsgrunnlaget, eller dårlig kompetanse vet jeg ikke, men det har gjort at jeg har måttet kontakte kundeservice utallige ganger uten å få et klart svar på hvorfor jeg får avslag når alle kriterier er innfridd. Tilbakemeldingene jeg fikk første gang gjorde at jeg ordnet det de mente var problemet, men når jeg så kom tilbake var det plutselig et nytt problem. To ganger har jeg også fått vite at jeg skal bli ringt tilbake uten at dette har skjedd. Opplevelsen med Bulder Bank har vært elendig i alle ledd.