Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først og fremst en av de beste når det gjelder boliglånsrente. Når det er sagt var de veldig kjappe med å sette opp renten ytterligere en gang nå etter nyttår, måtte vel kompansere for rentegarantien de hadde i 2021. Det som irriterer meg mest med bulder er kundeservicen, må være en av de dårligste i bankverdenen. En ting er at de ofte svarer på noe annet enn det man spør om, men værre er den frekke undertonen de ofte bruker i sine svar. Jeg opplever at de mangler en god del basic kunnskap, og er bastante i sine tilbakemeldinger uten å høre på problemstillingene som kundene kommer med. Hadde en case jeg prøvde å forklare til Bulder for en stund siden, jeg fikk samme feilaktige forklaringer fire ganger før jeg møtte på en kundebehandler som delvis møtte meg. Men ingen viste noe som helst interesse for det jeg tok opp. Er så drittlei av den type kundeservice, det er så unødvendig.. Er først og fremst kunde pga den lave renten, det er lite annet som er spesielt imponerende med denne banken. Men pluss for at de automatisk setter ned renten ettersom belåningsgraden blir mindre.
Bra tjeneste, men skuffende kjappe med å sette opp renten i 2022 og er redd de ikke blir prisledende for fremtiden slik de var i fjor.
De ønsker ikke å fikse pante prioritet med SPK men ønsket at jeg sa opp lån i Statens pensjons kasse også i tillegg til det banklånet jeg skulle flytte.
Bedre rente skal du lete lenge etter. Har lett lenge men bulder bank var best
Hei, Så hyggelig at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for strålende omtale, og ha en fortsatt energirik dag😎 Hilsen oss i Bulder
Alt i banken foregår prikkfritt. Både ifht lån og daglig bruk. Superfornøyd. Håper dere snart får egen bankid.
Hei Ulla, Fantastisk å høre at du er så fornøyd med både lånet og appen😎 Når det gjelder BankID, så venter vi nå bare på de aller siste godkjenningene før vi åpner for at du kan bestille BankID gjennom Bulder. Vi gir selvfølgelig en lyd med en gang dette blir klart🤜🤛 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Vi ville flytte bolig lån fra Dnb til dem men vi fikk ikke. Vi fikk flytte til Storebrand bank etter på. Så synd! Dere skulle få en kunde til.
Avslått søknad med 36% belåning - har ingen betalingsanmerkninger eller problem med å betjene lånet i en annen bank. Det fremstår derfor som uforståelig med avslag, og det gis heller ingen forklaring på hvorfor -eller hva som kunne vært endret. Kundeservice er uinteressert. Leser at mange har sammenfallende erfaring.