Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gradvis flyttet min bank virksomhet til Bulder. Det er en super app. Men da det kom til å skulle få BankID så var det et sirkus som de ikke har en løsning for. Da det er en digital bank. Så må man identifisere seg hos posten. Det måtte 3 besøk til hos posten før jeg fikk ut min nye BankID. Men Bulder godtok ikke postens identifisering av mitt bank. De oppfordret til å besøke flere postbutikker og prøve om det ville gå bedre. Etter 3 nye besøk oss posten var resultatet fortsatt det samme. Bulder kunne ikke godkjenne identiteten til meg. Undskyldningen var igjen og igjen dårlig service hos posten. Ikke hos Bulder. Ikke hadde Bulder noen alternativ løsning. Andre har digitale løsninger via mobil telefonen. Men ikke Bulder. Det tok 15 minutter å bli identifisert hos enn annen sparebank. Men da de bare gir BankID til din hovedbank. Så må jeg nå søke om flytting av boliglån til denne sparebank. Dette er helt meningsløst og komplett håpløst service og løsninger fra Bulder.
Greit med lån der, men uoversiktlig måte å betale regninger på. Burde vært mer synlig forskjell på å betale og overføre mellom kontoer. Unødvendige bilder på sparekonto som ikke kan fjernes. Tar mye plass på siden.
Oppdatering på boligverdi gjøres i liten grad. Vært på stand still i et år som ikke er så reellt sett hen til markedet, som har hatt en økning. Også ikke spesielt kundeservice minded.
De tvinger deg til å bli kunde, kjøpe ny telefon og gå gjennom en lang søknadsprosess for å få tilbud om lån du ikke får fordi du har deler av lånet i SPK. Dette kunne de gjerne kommunisert tidligere i prosessen, uten at du må kjøpe ny telefon, bli kunde og kaste bort tid på en søknadsprosess.
Boligprisen økes automatisk og renter går ned, kan det bli bedre? Neppe
Deilig og slippe og ta disse telefonene og prute med bankene jeg har hatt tidligere. Super fornøyd etter og ha byttet til Bulder.
Er veldig fornøyd med banken og kommer til å være kunde der i mange år.