Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bulder Bank er jeg meget godt fornøyd med. I dag fikk jeg melding om verdiøkning på vår bolig og at renten blir satt ned. Det er bare å gå inn i Bulder Appen å se. Slik en bank har jeg ikke opplevd før.
Hei Rolf! Så bra å høre at du er godt fornøyd og at Bulder fungerer så bra for deg. Du har helt rett. Det er ikke mange som har opplevd at det er banken som tar initativ til at du kan få bedre rente. Fra kundeundersøkelser vi har gjort har vi tydelig sett at kundene hater "prutetelefonen" til banken. Derfor har vi fjernet behovet for den. Det taper vi nok litt på på kort sikt. Men vi tror at vi får dette igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Rask og god behandling. Ok m alt på mobilbank. Tar kontakt når saker skal løses.
Hei Hege! Så bra å høre at du tenker at vi er det vi gir oss ut for å være. Vi er for åpenhet og ærlighet i bank og er derfor en av få aktører som har åpne prislister og ikke hemmelige skuffetilbud eller betingelser du må prute deg frem til. Bra å høre at du liker å gjøre alt i appen og at du får hjelp når du trenger det. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra Sbanken da denne ble kjøpt av DnB. Bulder er bedre og utvikles raskt. Alle ønsker vi hadde for ett år siden er nå oppfylt og det kommer stadig nye funksjoner. Appen er strålende og oppdateres ofte Eneste negative er åpningstider på kundeservice og mulighet for å sende epost. Ønsker egentlig ikke døgnåpen kundeservice da dette driver kostnader.
Hei Jørn! Det er mange som har gjort som deg, og byttet fra Sbanken(DNB). Vi vet at de tidlgere Sbanken-kundene var veldig fornøyd der de var og skal gjøre vårt for at det fremdeles er et kundevennlig alternativ til de store bankene. Du har helt rett i at døgnåpen kundeservice ville drive kostnader, som igjen ville hatt konsekvenser for rentenivået. Derfor er vårt mål å gjøre appen og alle funksjonene våre så selvbetjente og brukervennlige som mulig, slik at både vi og kundene kan spare penger på "unødvendig" kundeoppfølging. Men har du et problem du trenger hjelp til skal du alltid få det hos oss også. Den siste tiden har det kommet enromt mange kunder til oss, og det har gjort at svartid på epost, chat og telefon har vært lenger enn den pleier - og lenger enn vi liker at den er. Vi ser hele tiden på mulige tiltak for å bli enda bedre. Det aller viktigste er fornøyde kunder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Flytta boliglånet til Bulder. I motsetning til andre banker blir du ikke straffa for å ha for "lite" i lån. Gikk veldig greit å flytte lånet, og man får automatisk bedre rente etterhvert som man nedbetaler på lånet.
Hei Trine Det stemmer. Folk med små lån får ofte de dårligste betingelsene andre steder. Det hører vi fra mange kunder som kommer til oss. Og ikke sant at det er fint med automatisk lavere rente? Det tipper vi du ikke har opplevd i tidligere banker :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkelt, profesjonelt og konkurransedyktig. Føler oss ivaretatt på tross av at det meste er digitalt. De beste prisene og den beste oppdateringen.
Hei Ole Dette var en perfekt oppsummering på alt vi ønsker å være for deg som kunde. Enkel, profesjonell, konkurransedyktig og at du føler deg ivaretatt selv om det meste er digitalt. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for dere! Hilsen alle oss i Bulder :)
Appen er vanskelig å bruke , kall senter er veldig dårlig bemannet
Hei Mohammed Skulle gjerne visst hva du sliter med i appen. På nettsidene våre finner du mange vanlige spørsmål og svar som også kan hjelpe deg. I tillegg skal rådgiverne våre kunne hjelpe deg med det du trenger. Den siste tiden har det vært en enorm pågang av nye kunder som gjør at ventetiden på telefon, chat og epost har vært lenger enn vanlig og lenger enn vi liker. Vi jobber med tiltak for å kunne hjelpe dere raskere og bedre fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg byttet fra Sbanken på grunn av fjerning av Apple-Pay. Fungerer foreløpig ganske greit. Men savner SMS-varsling på innskudd (lønn, etc.). Dette burde ikke være vanskelig å implimentere?
Hei Charles! Det er et godt innspill. Dette ønsker vi å tilby! Og aller helst via push og ikke SMS, så slipper du å betale for varselet. Vi jobber med saken! Hilsen alle oss i Bulder :)