Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk flyttet lånen og fikk informasjon om hvilke betingelser som gjaldt. Etter lånet var inngått, og signert, fikk jeg beskjed om at banken hadde gjort feil ved utregning slik at jeg fikk mye dårligere betingelser. De viste lite interesse i å rydde opp i sin egen feil, og det gikk direkte utover kunden. I tillegg er det misvisende at de månedlig sjekker markede (opp mot verdi og rente).De tar ikke hensyn til generell markedsverdi (økning i boligpriser).
Hei Linn Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå i detaljer på saken din her. Men ta gjerne kontakt med oss igjen så vi kan følge deg opp bedre. Når det gjelder de månedlige sjekkene i markedet, så er det nettopp økninger i boligprisene vi tar hensyn til. Alle våre kunder kan sjekke verdiutviklingen på sin bolig - gitt boligprisbevegelsene i sine nabolag. Vi håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Hilsen oss i Bulder
Full oversikt og full kontroll over min økonomi. Beste banken jeg har hatt lån i.
Anbefaler å bytte til denne banken🙏 Ikke omkostninger, lav rente Tilgjengelig kundeservice 🌹
Bulder bank kastet bort tiden min. Først godkjente dem søknad om lån men ba om å få enkelte forhold dokumentert, deretter etter at man kastet bort tid på å fremskaffe dokumentasjon var så viste det seg at Bulder Bank fulgte en modell for beregning av gjeldsgrad som er strengere enn den som fremkommer i låneforskriften. Dermed underkjente dem ikke ubetydelig del av lønn, nemlig feriepenger, slik at gjeldsgraden ble for høy. Boliglånforskriften sier klart at det er definisjonen i skatteloven §5-10 av lønn som gjelder, og her er feriepenger regnet som lønn - noe som er helt naturlig. Hvis Bulder Bank skal følge sin egen definisjon av inntekter, så burde det fremkomme i starten av søkeprosessen når dem spør om inntekt, slik at jeg ikke kaster bort tiden min på å fremskaffe masse dokumentasjon som blir overflødig fordi Bulder Bank ikke forholder seg til de rammene som er satt i boliglånforskriften. Terningkast 1.
Ingen mulighet til å se at de ikke kunne tilby lån før etter jeg hadde signert avtale om årsgebyr og oppretting av kredittheftelse. Heller ingen forklaring på hva som er galt eller hva jeg kan gjøre. Går ut fra at det er for få solgte hus i nabolaget. Ingen mulighet for å si opp eller bruke angrerett. Så ikke fult så automatisert. Prøver å komme i kontakt med dem. Men det er ingen som svarer - naturlig nok siden det er meningen at du skal ordne alt selv i appen. Det er fortsatt rom for nye aktører.
Hei Ryan, Du kan søke om boliglån hos oss uten å bli kunde først, og få et konkret tilbud eller avslag innen du blir kunde. Da søker du på bulderbank.no eller på forsiden i appen (uten å bli kunde først). Kan høres ut som om du har gått en annen vei rundt dette? I boligsøknad logger du inn med bankid og vi henter automatisk dine boliger og andre opplysninger - de slettes automatisk etter 14 dager, helt uten du trenger å bli kunde. Ta kontakt på kundeservice på 468 71 000, da er det mulig å ordne de ting du omtaler såfremt du ikke vil bruke Norges raskeste bank app 🪄 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Bulder Bank er den enkleste og beste banken jeg har brukt. Kanon bra og rask service.
Billigste rente, viser verdiøkning i appen på huset. Ingen web side kun app.