Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Renten endres i takt med verdistigning på boligen. Dette passer ypperlig når vi er nærme endret gjeldsgrad som påvirker lånerenten. I tillegg har banken en enkel forbruksoversikt som jeg savnet hos Sbanken.
Hei Annmargaret, Du har skjønt det😃 Når gjeldsgraden din går ned, fortjener du bedre rente, så derfor gir vi deg det helt automatisk. Veldig gøy å høre at du også liker pengebruk-funksjonen i appen💯 Ha en energirik dag videre! Hilsen gjengen i Bulder
rask og grei behandling, men litt arbeidsomt å fylle ut alt bare med telefon
Alt i app på mobilen. Lett å ha oversikt. Ble litt kluss med ekstra innbetaling, men rettet seg opp etter en telefon til kundeservice.
Hei Morten, Tusen takk for strålende omtale🤩 Vi synes at banktjenester passer bedre i en app enn i en nettleser, og skal fortsette å bygge den ultimate bankopplevelsen på mobil. Kult å ha deg med oss🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder
Enkelt og søke ja. Ble vurdert og avslag i løpet av 10 sek. Seriøst? Ikke bra
Når vi skal slå inn bank-ID til kona står det bare å "slurer" ingenting skjer!
Gode erfaringer. Litt rotete app med litt mangler men har blitt mye bedre. Det blir en 5 er når appen er ferdig.
Hei Martin! Gøy å høre at du har gode erfaringer. Vi kommer straks ut med oppgraderinger som løfter appen opp enda noen nivåer! Satser på vi får 5'eren fra deg da! :D Hilsen gjengen i Bulder :D
Byttet bank for å slippe å passe på at jeg fikk riktig rente. Så langt meget fornøyd. Bytte av bank gikk enkelt og greit uten store omkostninger. Var spent på hvordan dette skulle bli siden jeg ikke er storbruker av telefon, men det har gått over all forventing. Appen fungerer bra. :-)
Hei Trine! Du har skjønt det! Å passe på at man får riktig rente, ringe banken for å forhandle og noen uker senere lure på om man burde ringe igjen er gammeldags. Vi taper selvsagt inntekt på kort sikt med å gi kunden bedre rente så fort de fortjener der, men vi tror vi vinner på det på lang sikt. For det er noe kundene setter stor pris på - det vet vi fra tilbakemeldinger sånn som dine! Gøy at du får det til å svinge på telefonen! Har du forsøkt å ta bilde av fakturaer du skal betale! Mye enklere enn å trykke inn uendelige KID-numre på datamaskinen din. Hilsen gjengen i Bulder