Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt sjukt at du ikke kan se bankkonto nummer og KID nummer på utførte betalinger, dette gjør banken mer eller mindre ubrukelig. Kundesupport prøver å hjelpe deg men det er usikkert om de bare er trollete eller om de bare ikke har peiling på hva de holder på med. Fikk tilsendt akkurat de samme elendige opplysningene jeg fikk fra appen som ikke hjalp meg noe.
Du ser nemt kontonummer og annet under "detaljer" på hver enkelt transaksjon 👍
Bestilte flytting av boliglån, og hele prosessen var lekende lett. Brukervennlig og morsom(!) app, kjapt svar på chaten.
Hei Joakim, Velkommen om bord som Bulder-kunde! Fantastisk å høre at du er fornøyd med appen og flytteprosessen😎 Hilsen oss i Bulder Bank
Knallbra og moderne mobilbank med gode betingelser på lån, men det er helt, helt utrolig at banken ikke har støtte for Apple Pay enda. Kan ikke brukes som daglig bank når de av politiske grunner ikke støtter verdens mest brukte og populære mobilbetaling.
Hei Mats, Takk for tilbakemeldingen! Supert å høre at du er fornøyd med appen og lånebetingelsene😎 Når det gjelder Apple Pay, så vet vi at mange av kundene våre ønsker seg dette, og vi vurderer det fortløpende. Skriv deg gjerne på interesseliste her, så vi får et bedre bilde av hvor mange dette gjelder: https://www.bulderbank.no/roadmap/applepay Hilsen oss i Bulder Bank
Jeg har "alltid" vært en fornøyd kunde i sbanken men blir aldri en DNB kunde. Når jeg nå fant bulder bank må jeg si at jeg ikke hadde ventet meg det så bra. Hadde faktisk gruet meg til å flytte alle giroavtalene men med foto scanning av kidnummer ble det nesten gøy.
Hei Stein, For en fantastisk tilbakemelding! Vi må jo ta det som et tegn på at vi har gjort noe riktig når kundene synes det er gøy å flytte AvtaleGiro😂 Vi skal jobbe knallhardt for at du skal få mange flere gode Bulder-opplevelser også i fortsettelsen🤜🤛 Hilsen oss i Bulder Bank
Kan ikke gi pris på boliglån da min bolig visstnok ikke ligger i et område med nok salg for å gi grunnlag for beregning. Det selges boliger hver uke i nabolaget..... Er på jakt etter et alternativ til Sbanken hvis de blir kjøpt opp av DNB, men må nok leite videre.
Hei Marit Det stemmer. For å kunne verdisette boligen din presist nok så trenger vi at det er gjennomført nok salg av boliger i ditt nærområde de siste årene. Dette er viktig for oss fordi vi bruker verdien av boligen din til å finne ut hvor mye du kan låne, og hvilken rente du skal få. Vi oppdaterer boligprisen din månedlig for å hele tiden sjekke om du kan få lavere rente. Dette fungerer ikke i de omårdene der det er få salg av boliger. Det betyr ikke at boligen din er lite verdt. Det betyr bare at det er vanskelig å få bekreftet verdiene på boligene dine i ditt område, til det trenger man boligsalg. Vi dekker per i dag omtrent 90 % av Norge, men forstår at det er kjedelig for deg at vi ikke dekker ditt område. Lykke til i jakten på ny bank. Hilsen oss i Bulder
Rask og enkel saksbehandling som gjør det enkelt !
For å komme i kontakt med Bulder bank må en opprette konto. Når en kontakter vanken på chat lover de å svare men ingenting skjer. To chatter etterpå avslutter de uten å svare. Etter innsendt mail svarer de etter noen dager at de ikke kan gi lån. Dette på en leilighet sentralt i en av norges største byer som ALLE andre banker gir lån på. Å si opp kontoen etter at de ikke kan gi lån er svært vanskelig.
Hei Jan, Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse i møte med oss. Vi har hatt enorm pågang av henvendelser den siste tiden, og vi er klar over at det har vært lengre ventetid for å komme i kontakt med oss enn vanlig. Vi forstår at det er frustrerende. Å si opp kontoen er enklest å gjøre via chat i appen, men om du skulle oppleve problemer med chatten, kan du også kontakte oss på telefon 46871000, så får vi hjulpet deg 👍 Hilsen gjengen i Bulder Bank