Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Sbanken til Bulder da Sbanken la ned mulighet for å betale vha. telefon. Av en eller annen grunn så får jeg ikke kredittkort hos Bulder. Får alltid svar fra kundeservice om at det er en "automatisk prosess" og jeg må prøve på nytt om en måned. Prøvde så hos Sbanken igjen, og kunne få 100.000,- i kreditt på et blunk. Så der har Bulder noen problemer de må rette snarest. Det er også veldig irriterende at de holder seg kun til app. Det er veldig tungvint og uoversiktlig hvis man skal gå gjennom regnskap. Jeg syns også det er uoversiktlig når appen bare ser framover i økonomien, du må velge "Historikk" for å se utførte betalinger. Dette syns jeg blir unødvendig kronglete. Som oftest er jeg interessert i nylige transaksjoner for å faktisk kunne holde oversikt over økonomien. Det er alt for mye som blir skjult i Bulder appen, og når det er eneste inngangsport til økonomien, så blir det veldig tungvint. Dette, samt tilsynelatende ingen mulighet for å få kredittkort, gjør at jeg vurderer å bytte bank igjen.
Vurderer overgang fra S’bank (som etter oppkjøp fra DnB har blitt mindre interessant). Bedre renter hos Bulder! Bulder-app’en kan imidlertid forbedres; ønsker f.eks. én forfallsoversikt (for alle brukskontoer).
App'en er veldig fancy, ut i fra et UX perspektiv. Men desverre har det gått på bekostning av den praktiske brukervennligheten. Hvorfor må jeg se teksten "Do something great" hver gang jeg bruker app'en? Tar masse unnødvendig plass på skjermen, og er bare irriterende. Hvorfor må dere ha et bilde av en bolig fyller en stor del av skjermen? Jeg vet hvordan et hus ser ut. I tillegg er det ekstremt vanskelig å få oversikt over faktiske regninger som ligger i forfallsregisteret. Fremover visningen på hver konto er mer eller mindre ubrukelig. Jeg vil se alle bekreftede regninger som ligger til forfall, for alle kontoer ett sted. Dere bør ta en titt på Sbanken sin app. På langt nær så fancy, men du verden så mye enklere å bruke og forholde seg til. Virker som dere har gitt UX designerne frie tøyler. Selve banktjenestene har jeg ingenting å utsette på. Fornøyd med at renten også justeres automatisk, stort pluss, en av grunnene til at jeg velger å fortsette med Bulder. Men seriøst, dere må gjøre noe med app'en.
Veldig oversiktlig oppstilling av egne konti. Enkelt å benytte nettbank.
Det at alt er tilgjengelig i appen og at du faktisk starter bankforbindelse bare ved å ladte ned appen og det blir opprettet både kort og konto er veldig enkelt.
Banken og appen er helt super....MEN...men er dessverre ikke interessert i å ha boliglånskunder utenfor di store byene. Har prøvd og prøvd, i 2 år, men samme svaret hver eneste gang, selv om jeg er laaangt innenfor kravene som stilles. Dette burde det gjøres noe med. Dette er utrolig skuffende.
Enkelt å bruke, lett å finne frem. Bra rente og fint å kunne se bolig verdi.