Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig særlig når man tar i betraktning størrelse på lån. På topp når det gjelder gebyrer og etableringsgebyr. Enkel og kjapp nnlogging.
Hei Steinar, Strålende å høre at du er fornøyd med boliglånet ditt hos oss😎 I Bulder skiller vi ikke på store og små lån, det eneste som avgjør hvilken rente du får, er belåningsgraden din. Og selvsagt er lånet helt gebyrfritt😄 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Lav boliglånsrente, enkle system og fin App. Anbefales
Hei Birger, Så gøy å høre at du er fornøyd med både boliglånet og appen😄 Tusen takk for omtalen, og ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
De har den beste renten på boliglån, i hvert fall som jeg har funnet. Overføring av lån fra annen bank er bra. Litt forvirrende med bruk av en nettside som ikke er en nettbank, bare en "bestillingsside", resten foregår i en app. Som dagligbank er det ikke godt nok for meg. Kun app og den er litt for simpel, ville foretrukket en vanlig nettbank også. Det er også litt uvant at man alltid er logget inn i appen. Trykk på appen, og så er man i banken. Foretrekker at man faktisk må logge inn hver gang man skal "i banken". Konklusjon: 5 stjerner for lånebank, 3 stjerner for app, 0 stjerner for nettbank.
Er i utgangspunktet fan av systemet, men algoritmen vektlegger ting som er irrelevante for søknaden. På samme tidspunkt er ikke medarbeiderne i stand til å svare på hva som er årsaken til avslag. Om dette skyldes at man ikke har innsikt i beslutningsgrunnlaget, eller dårlig kompetanse vet jeg ikke, men det har gjort at jeg har måttet kontakte kundeservice utallige ganger uten å få et klart svar på hvorfor jeg får avslag når alle kriterier er innfridd. Tilbakemeldingene jeg fikk første gang gjorde at jeg ordnet det de mente var problemet, men når jeg så kom tilbake var det plutselig et nytt problem. To ganger har jeg også fått vite at jeg skal bli ringt tilbake uten at dette har skjedd. Opplevelsen med Bulder Bank har vært elendig i alle ledd.
De svarte ved første ring på telefon og ga meg viktige opplysninger om hva mulighet for flytting av lån til dem kunne være mulig. Nb! Ikke ha for høy kredit-grense på kort!
Hei Lajla, Så kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk av den dyktige gjengen vår på support🤩 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Føler ikke at brukergrensesnittet gir meg særlig god oversikt over mine konti. Det ble kanskje litt for enkelt???
Søkte om lån i går og fikk svar i dag. Om det er sånn de jobber så er jeg meget fornøyd.