Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har solgt boligen vår, kjøpt ny men ikke overtatt enda, og prøvde å sjekke pris hos Bulder. Det fungerte ikke ettersom vi ikke eide boligen enda. Tok derfor kontakt med Bulder på telefon for å forklare saken. Svaret var enkelt: Beklager vi kan ikke gi lån med mindre du eier boligen. Mitt naturlige spørsmål var da: Så, om du har noen som ønsker å bytte bank og bli kunde hos Bulder så må vedkommende først etablere et kundeforhold med en ANNEN bank før de så kan ta kontakt med DERE for flytte lån og alt mulig annet over? Mannen i røret svarte stolt: "JA! Vi er en annerledes-bank" Min respons var en helt utilsiktet latterkule hvor jeg måtte baklage flere ganger da dette var det sykeste jeg hadde hørt på lenge. Prøver meg på en analogi her: Hvis jeg går på f.eks Elkjøp for å kjøpe ny støvsuger, så trenger jeg da vitterlig ikke å ha med meg en støvsuger fra Expert for å få lov til å kjøpe støvsugeren fra Elkjøp. Bulder sier selv at de ønsker å levere "den ultimate opplevelsen til deg som kunde", jeg må si dette ga meg i det minste den ultimate latterkulen jeg har hatt på flere dager. Tusen takk Bulder bank!
Alt gikk smertefri fra min gamle bank til Bulder. App`en er lett å bruke.
Hei Egil, Det er fantastisk kjekt å høre! Velkommen til Bulder og takk for omtalen😎 Hilsen oss i Bulder Bank
Meget god kundebehandling ved bankbytte og lav rente
Hei Geir, Strålende at du er fornøyd med både kundebehandlingen og renten hos oss😎 Ha en energirik dag videre, hilsen gjengen i Bulder Bank
Jeg opplever at dette er en bank som fokusere på å gi kundene enkel og gode løsninger for å holde kostnadene ned slik at prisene på tjenester til kundene kan holdes lave. Bare gode erfaringer så langt
Hei Hans, Så kjekt å lese at du er fornøyd😎 Velkommen til Bulder! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Kjempeenkelt å flytte boliglånet til Bulder Bank! Gjorde alt på mobilen - i appen til Bulder Bank. Saksbehandlingen gikk raskt, selv om de har stor pågang. Signerte alle papirene på mobilen, med BankID på mobil. Og det hele var fiks ferdig på ca. 1 uke. Helt utrolig! Og til så godt som laveste renten jeg kunne fått i markedet. Appen og tjenestene er foreløpig ikke bygget ut nok til at jeg går "all in" hos Bulder, men boliglån; løp og bytt! :-)
Hei Ståle, Fantastisk gøy å lese at du fikk flyttet lånet så raskt og enkelt, det er akkurat det vi jobber knallhardt for å få til😄 Appen er i stadig utvikling, og vi satser på at vi klarer å friste deg til å ta i bruk flere tjenester etter hvert😎 Ha en strålende dag videre, hilsen gjengen i Bulder Bank
Enkel bank å forholde seg til. Jeg får de tjenestene jeg trenger av en bank. Alt fungerer veldig bra
Da DNB la inn bud på Sbanken der jeg hadde mitt boliglån vurderte jeg forskjellige alternative løsninger. Min erfaring med DNB tidligere er mange og høye gebyrer samt middels gode rentevilkår. Sbanken var gjennom mange år fantastiske med sin null-gebyr satsing og ikke minst svært gode internett bankløsning. Jeg valgte til slutt et tilbud fra Bulder Bank og fikk enda bedre vilkår på mitt boliglån. Søknads- og overføringsprosessen ifm. flytting av lånet fra Sbanken til Bulder bank gikk svært raskt og på en veldig brukervennlig måte. Jeg har nå skiftet til Bulder bank som hovedbank og har gjort det samme for flere i familien. Så langt er jeg svært godt fornøyd med banken og brukervennlig løsning i deres web- og app-tjenester uten gebyrer. Tidligere DNB og Sbanken kunde.
Hei Oddbjørn, Dette ble vi skikkelige glade for å lese🤩 Vi skal jobbe knallhardt for å gi deg enda flere gode Bulder-opplevelser fremover🤜🤛 Velkommen til oss! Hilsen gjengen i Bulder Bank