Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble i telefonsamtale møtt på en hjelpsom og hyggelig måte og de overførte og ordnet at. Renten ble også automatisk satt ned når huset økte i pris slik at belåningsgraden gikk ned.
Hei Frank, Så bra at du fikk et godt møte med våre dyktige rådgivere😀 Veldig kult å høre at du allerede har fått oppleve det aller beste med boliglånet vårt – nemlig at renten blir automatisk justert ned når boligen øker i verdi🙌 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Byttet fra YS Nordea Direct som ikke tilbyr så gode renter når lånet ditt ligger rundt 55%, i alle fall ikke de beste rentene. Boligens verdi blir automatisk hentet inn og sammen med ønsket lånebeløp blir lånets andel beregnet. Og du blir tilbudt deres beste rente. Det var ikke noe vanskelig valg. Litt lav på innskuddsrenter, men dette bøter de på ved neste korsvei til 0,5%. Og det er ganske raust. Liker også deres app veldig godt. Skal du bytte bank så sjekk ut Bulder Bank!
Hei Ronny, Velkommen til Bulder, og tusen takk for strålende omtale! Fantastisk å høre at du liker boliglånskonseptet vårt der du automatisk får den beste renten vi kan tilby😎 Gøy at også appen faller i smak! Ha en energirik dag videre🔥 Hilsen oss i Bulder Bank
Søkte om å få flytting boliglånet til bulder bank. Fikk først avslag, noe jeg ikke fikk til å stemme. Ringte dem opp der jeg fikk snakket med en hyggelig kar. Ble oppfordret til å søke på nytt, noe jeg gjorde. Ble samtidig anbefalt å slette kredittkort som jeg ikke brukte. Fikk boliglån og en utrolig bra rente. Er så fornøyd med bulder bank og appen deres.
Hei Ingebjørg! Så bra å høre at du er fornøyd med Bulder, appen og den hyggelige karen du snakket med hos oss! Det blir vi glad for å høre. :D Skjønner at godt at du lurte på avslaget ditt. Dette er det mange som ikke vet, men da Gjeldsregisteret kom, så måtte alle banker ta hensyn til alle kredittrammer kundene har og vurdere dem som om de er tatt i bruk. Altså om du har et gammelt kredittkort med en ramme på 50.000 kr, og du ikke har brukt en krone - så er vi av myndighetsregler forpliktet til å anta at du har makset ut hele beløpet. Med de høye rentene det er på kredittkort kan det utgjøre ganske mye penger hver måned. Har du kanskje 3-4 kredittkort i skuffen som du ikke bruker - så ser det plutselig mye vanskeligere ut for økonomien din å betjene et boliglån enn det faktisk er i virkeligheten. Og vi kan bli nødt til å gi et avslag, selv om du skulle fått lån hos oss. Så bra du fikk oppklart dette. Du kan gå inn på gjeldsregisteret.no og sjekke om du har flere kredittkort du ikke bruker og som du kanskje hadde glemt! Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss
Enkelt å etablere, får det man ønsker av tilbud, enkle å forholde seg til
Hei Svein Takk for god vurdering. Vi er så glad for å høre at du synes det er enkelt å etablere, få det du ønsker og forholde deg til oss! Det er det vi etterstreber hele tiden. Vi lover å fortsette med det. Hilsen alle oss i Bulder!
Alt er enkelt med Bulder. Genial mobil bank som er best i klassen.
Hei Kjell! Wow. Takk for det. Dette er så gøy for oss å høre. Spesielt glad for at du trekker frem real. Det er viktig for oss, og vi vet at mange savner dette i bankmarkedet. Vi legger ned mye arbeid i mobilbanken vår - og sånne tilbakemeldinger gjør alt verdt det. Vi lover å jobbe på videre for at du fortsatt skal synes at vi er best i klassen! Hilsen alle oss i Bulder :)
Fikk mellomfinansiering, men kundebehandleren trakk det tilbake siden vi senere kom til å bytte bank pga. boliglånsrenten er lavere i en annen bank (men tilbyr ikke mellomfinansiering). Fikk beskjed av Bulder bank om at de heller vil bruke tid på eksisterende kunder, noe jeg er! Jeg blir straffet for å vere ærlig, istadenfor å få mellomfinansiering og overraske dei med å bytte bank om 1-2 mnd. Når jeg ber om hvilke retningslinjer dette faller under, så har de ingenting å vise til. Trodde dette var en seriøs bank, hadde jeg visst dette tidligere så hadde jeg aldri gått til Bulder bank.
Hei Sylvia Vi kan ha forståelse for at du er misfornøyd med opplevelsen hos oss. Mellomfinansiering er en svært arbeidskrevende prosess for våre rådgivere og legger beslag på mye tid, noe som illustreres ved at din nye bank ikke tilbyr dette i det hele tatt. Vi kan ikke gå i detalj på din sak her. Men det vi kan si på generelt grunnlag er at vi strekker oss langt når vi velger å tilby mellomfinansiering til kunder som ber om det, men da må vi også prioritere stramt. Så har vi forståelse for at det er frustrerende for din del. Hilsen oss i Bulder
Den daglige bruken er meget bra.. Sliter dog med å få lagt inn giroer med fotomuligheten i appen. Enkelt å opprette sparekonto. Brukergrensesnittet kunne vært litt bedre.
Hei Svein! Så bra at du synes den daglige bruken er meget bra! Vi vil gjerne høre hva du sliter med når det kommer til betaling av giroene dine med kamera i mobilen. Her er en oppskrift: https://faq.bulderbank.no/appen/ta-bilde-av-faktura Om det er andre ting du sliter med, så vil vi gjerne høre om det. Kontakt oss på [email protected] så går eposten din rett inn til utviklerne og designerne som jobber med å gjøre Bulder-appen så bra som mulig for deg. Hilsen alle oss i Bulder