Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med banken for huslånet mitt. Helt perfekt at jeg ikke trenger å bekymre meg for å passe på renta og forhandle om den. Renten er slik den er og jeg føler jeg har god oversikt over hva den er og hva som må til for å få lavere. Det jeg ikke er fornøyd med og som gjør at jeg fremdeles er kunde i DNB er at jeg ikke liker ideen om å gjøre alt via app på telefonen. Det er fint at alt er tilgjengelig via appen og den ser fin ut, men når jeg skal ha oversikt over alle kontoer og budsjett er det fremdeles PC som gjelder. Det var også en del rariteter når jeg skulle signere, for da var det ikke mulig å bruke app... akkurat det virket veldig rart og uferdig, mulig det er bedre nå...
Relativt raskt og enkelt å bli kunde. Bra oppfølging fra kundeservice i etterkant av lånesøknaden. Appen er oversiktlig. Det eneste banken kan bli bedre på over tid er å tilby flere produkter og tjenester som for eksempel fond og aksjesparing, forsikringer, kredittkort, Apple og Garmin Pay og andre lignende tjenester som de fleste "hverdagsbankene" har. Har anbefalt Bulder Bank til venner og familie.
Hei Christian, Strålende å høre at du er fornøyd så langt, og fantastisk at du har anbefalt oss videre😎 Appen er under stadig utvikling, og vi har mange spennende planer for hvordan vi skal bygge Bulder videre. Har du fått med deg vårt roadmap, der du kan komme med innspill og se status på kommende features? Sjekk det gjerne ut: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Virker som de er veldig frempå i utviklingen. Appen virker veldig moderne og intuitiv.
Hei Frank, Superkjekt å høre at appen har falt i smak hos deg. Den er stadig under utvikling, og vi har mange planer for hvordan den skal bli enda bedre🤜🤛 Følg gjerne med på roadmapet vårt her: https://www.bulderbank.no/roadmap Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Enklere og billigere boliglån finner jeg ikke. Utbytte, lav rente gjør at jeg setter 5 stjerner. Selve app og banktjeneste er bra, men bruker sjeldent dette. Kundeservice er og helt topp når du trenger dem. Øke lånet går på få minutt.
Hei Glennien, Strålende å høre at du er så fornøyd med boliglånet og kundeservicen hos oss🤩 Appen er stadig under utvikling, og blir bedre for hver dag som går, så vi satser selvfølgelig på at du vil ønske å benytte deg mer av den også etter hvert💪 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder Bank
Logga inn og sjekka lånemuligheter. Får låne 6,6 mill i annen bank. Men bulder regner vist kun ut e-takst. Sidan me bur litt utenfor by / tettbebygd strøk vil ikkje roboten rekne ut takst, eller gi oss tilbud på lån. Litt rart med tanke på at hus er nesten er nedbetalt og det her er snakk om mulig å bytte bank. Så takk og farvel 😳
Hei Frode, Kjipt å høre at vi ikke kunne tilby deg lån. Som du vet, har vi en heldigital søknadsprosess og innhenter boligverdi automatisk, og da er systemet vårt avhengig av at det er omsatt en del boliger i området for at det skal klare å sette en verdi. Vi har full forståelse for at det kan oppleves som firkantet og litt rart, men slik må det nesten være når vi skal betjene hele landet uten en eneste filial. Hilsen oss i Bulder Bank
Buldergjengen er awesome! De er raske å svare, har kult brukergrensesnitt og er noe mer up-2-date enn resten av banknorge! Ingen pruting på renter og alltid imøtekommende rådgivere! Anbefales💪
Hei Ruben, Tusen takk for en fabelaktig omtale. Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd fremover🤩 Hilsen den awesome Buldergjengen😄
Vi har solgt boligen vår, kjøpt ny men ikke overtatt enda, og prøvde å sjekke pris hos Bulder. Det fungerte ikke ettersom vi ikke eide boligen enda. Tok derfor kontakt med Bulder på telefon for å forklare saken. Svaret var enkelt: Beklager vi kan ikke gi lån med mindre du eier boligen. Mitt naturlige spørsmål var da: Så, om du har noen som ønsker å bytte bank og bli kunde hos Bulder så må vedkommende først etablere et kundeforhold med en ANNEN bank før de så kan ta kontakt med DERE for flytte lån og alt mulig annet over? Mannen i røret svarte stolt: "JA! Vi er en annerledes-bank" Min respons var en helt utilsiktet latterkule hvor jeg måtte baklage flere ganger da dette var det sykeste jeg hadde hørt på lenge. Prøver meg på en analogi her: Hvis jeg går på f.eks Elkjøp for å kjøpe ny støvsuger, så trenger jeg da vitterlig ikke å ha med meg en støvsuger fra Expert for å få lov til å kjøpe støvsugeren fra Elkjøp. Bulder sier selv at de ønsker å levere "den ultimate opplevelsen til deg som kunde", jeg må si dette ga meg i det minste den ultimate latterkulen jeg har hatt på flere dager. Tusen takk Bulder bank!