Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedre rente skal du lete lenge etter. Har lett lenge men bulder bank var best
Hei, Så hyggelig at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for strålende omtale, og ha en fortsatt energirik dag😎 Hilsen oss i Bulder
Alt i banken foregår prikkfritt. Både ifht lån og daglig bruk. Superfornøyd. Håper dere snart får egen bankid.
Hei Ulla, Fantastisk å høre at du er så fornøyd med både lånet og appen😎 Når det gjelder BankID, så venter vi nå bare på de aller siste godkjenningene før vi åpner for at du kan bestille BankID gjennom Bulder. Vi gir selvfølgelig en lyd med en gang dette blir klart🤜🤛 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder
Vi ville flytte bolig lån fra Dnb til dem men vi fikk ikke. Vi fikk flytte til Storebrand bank etter på. Så synd! Dere skulle få en kunde til.
Avslått søknad med 36% belåning - har ingen betalingsanmerkninger eller problem med å betjene lånet i en annen bank. Det fremstår derfor som uforståelig med avslag, og det gis heller ingen forklaring på hvorfor -eller hva som kunne vært endret. Kundeservice er uinteressert. Leser at mange har sammenfallende erfaring.
Flytting av boliglånet mitt til Bulder var smertefritt. Opplever Bulder som en moderne bank under utvikling. De er gode på å etterspørre kundenes behov og utvikler nye løsninger basert på dette. Funksjonen jeg liker best hos Bulder er automatisk reduksjon i lånerente ved redusert belåningsgrad, så slipper man å følge med på boligprisvekst og å kontakte banken selv. Opplever også at kundeservice er raske med å svare på chat. Det eneste jeg savner er alternative innloggingsmetoder utover fingeravtrykk, da denne funksjonen ofte ikke fungerer for meg etter klatring. Jeg kommer meg rundt det ved å bruke appen til SPV.
Hei Frøya, Tusen takk for strålende omtale! Vi er veldig stolte av boliglånskonseptet vårt, så det er nydelig å høre at det er favorittfunksjonen din i Bulder🤩 Vi vet at en del etterspør alternative innloggingsmetoder. Det er noe vi vurderer, men ikke har en konkret løsning klar for per i dag. Vi gleder oss til å fortsette å utvikle nye løsninger sammen med deg og resten av Bulder-kundene. Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Sendte inn søknad via denne lenken 2 ganger da de påsto at det ikke var kommet gjennom. prøvde også å komme i kontakt med dem på e-post, men fikk denne e-posten tilbake. "Søknadsprosessen hos oss i Bulder er basert på en hel-automatisk søknad og for å flytte lånet til oss forutsetter det at du får tilbud om å flytte lånet ved å gå gjennom denne. Grunnen til at vi kan tilby såpass lave renter er nettopp fordi vi er avhengige av at dette går av seg selv, og i mer komplekse saker er vi nok ikke riktig bank for deg/dere. Jeg vil anta det er lettere å få godkjent søknaden i en bank som har mulighet til å vurdere din søknad mer individuelt, da vi sannsynligvis er strengere enn andre på dette området. " Så lånesøknaden min var visst altfor kompleks for dem.
Tidligere måtte jeg passe på banken, med Bulder passer banken på meg…. Litt rart uten nettside men med Norges beste bank app går det likevel greit.
Hei Eirik, Denne tilbakemeldingen har vi lyst til å ramme inn og henge opp på veggen🤩 Du setter nemlig ord på akkurat den følelsen vi streber etter å gi kundene våre. Tusen takk for omtalen, og ha en fantastisk dag videre! Hilsen oss i Bulder