TF Bank Mastercard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kredittkort uten problemer. Har vært kunde hos dere før og er veldig fornøyd
Hei Hanna, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd, og at du hadde en smidig søknadsprosess! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
meget hyggelig kunderådgiver og rask respons jeg har bare gode opplevelser med TF bankhittil.
Hei Nils, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du erfornøyd med kundesenteret vårt! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Jeg er kjempefornøyd med den banken,veldig imøtekommende og god service
Hei Sigrun, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med banken og servicen vår! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
God kundebehandling. Enkle løsninger Gode betingelser.
Hei Kåre, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk og søknadsprosessen. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Det er ikke mulig å logge inn med bank ID fra verken IPad eller telefon. Når man er på innloggingssiden til «min side» skjer det ingenting da man trykker på en av de to innloggingsmetodene. Dette burde utbedres snarest, ikke mye aktuelt å bruke et kredittkort uten mulighet for å se forbruk eller rekninger…
Hei Andreas, Tusen takk for din tilbakemelding. Dette vil vi gjerne hjelpe deg med. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 56 99 92 00 eller på e-post [email protected] så skal vi løse dette problemet for deg. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Jeg har søkt en ny kredittkort og jeg fikk 24 timer OK
Hei Mohammad, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Alt virker greit, MEN jeg ba om en kredit på kr. 70000, som er relativt lavt, og dere innvilget 30000. Jeg synes ders behandling og tilbud som lite tilfredsstillende. Dere burde foreta en mer grundig kreditvurdering. Jeg forutsetter at dere foretar en ny og seriøs vurdering og innvilger en grense dom anmodet.
Hei Trygve, Tusen takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du ikke er fornøyd med prosessen og tilbudet. Hver søknad behandles individuelt og resultatet er basert på en helhetsvurdering av forskjellige faktorer. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss for en ny gjennomgang av saken, så kan vi se hva vi kan gjøre. Telefon: 56 99 92 00 E-post: [email protected] Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard