TF Bank Mastercard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk avslag på kredittkort flere ganger og de vil ikke gi hva er grunnen
Hei Asme! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår behandling av søknaden. Som oftest så er det et helhetlig bilde som tilsier om vi kan tilby kredittkort eller ikke, så det kan være i noen tilfeller være vanskelig å da påpeke en spesiell grunn for avslag. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Har fast inntekt og lite boliglån og ingen gjeld ellers, men fikk avslag på laveste kredittkort grense: 30 000. Ringte for å høre begrunnelse på avslag, men fikk ingen tilbakemelding. Begrunnelse på avslag var "mer gjeld enn opplyst", noe som er tull. Useriøs bank.
Hei Bjørn! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår behandling av din søknad. Mvh TF Bank Mastercard
Fikk kredittkort uten problemer. Har vært kunde hos dere før og er veldig fornøyd
Hei Hanna, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd, og at du hadde en smidig søknadsprosess! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
meget hyggelig kunderådgiver og rask respons jeg har bare gode opplevelser med TF bankhittil.
Hei Nils, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du erfornøyd med kundesenteret vårt! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Jeg er kjempefornøyd med den banken,veldig imøtekommende og god service
Hei Sigrun, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med banken og servicen vår! Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
God kundebehandling. Enkle løsninger Gode betingelser.
Hei Kåre, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk og søknadsprosessen. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Det er ikke mulig å logge inn med bank ID fra verken IPad eller telefon. Når man er på innloggingssiden til «min side» skjer det ingenting da man trykker på en av de to innloggingsmetodene. Dette burde utbedres snarest, ikke mye aktuelt å bruke et kredittkort uten mulighet for å se forbruk eller rekninger…
Hei Andreas, Tusen takk for din tilbakemelding. Dette vil vi gjerne hjelpe deg med. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 56 99 92 00 eller på e-post [email protected] så skal vi løse dette problemet for deg. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard