Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde de siste 4 årene, og når vi nå trengte lån til nytt hus brukte de over 4 uker på å behandle saken vår. Vi kjøpte et ganske dyrt hus i Oslo, og opplevde at saksbehandlerne våre (som merkelig nok satt i Trondheim) syntes kjøpesummen var latterlig høy og tok oss ikke på alvor. I motsetning fikk vi innvilget finansiering på under 24 timer i en annen bank (og under 5 virkedager hos fire andre banker), hvor samtlige behandlet oss kjempebra. Mobilbanken og nettbanken har forøvrig også latterlig dårlig UX. Det eneste positive med Danske Bank er Akademikeravtalen.
Veldig fornøyd i mange år. God service. Gode å forhandle med. Kan bli bedre til telefon service.
Horrible kundeservice. Inkompetente og trege. Må hundre runder og intet skjer, intet blir forstått eller gjort. Håpløst! Om ikke jeg hadde fastrente har jeg byttet for lengst! Har i tillegg akademiker avtale og det hjelper ikke litt!
Hold dere langt unna denne banken, ren svindel bank. De har benyttet seg av liten skrift for å ikke betale underkurs, men overkurs skal de ha. Ethvert fastrentelån behandles kun når det går i deres favør, når det går i kundens favør så gjør de seg vanskelige, trekker ut tiden og mener at den markedsføringen de har på sin egen side ikke gjelder deg som kunde.
Etter å ha fått store bøter for brudd på norske hvitvaskingsregler, samt enorme bøter for tilsvarende i Estland, virker Danske Bank desperat og nevrotisk i å skulle ha detaljert innsyn i kundenes økonomi. Finn en annen bank om du ikke har lyst på byråkratiske, distanserte saksbehandlere som helst vil vite alt om deg. Gjennom 50 år som bankkunde har jeg aldri hatt et så komplisert og ubehagelig kundeforhold til en bank.
Denne banken gir jo rent blanke i kundene sine. Ved to anledninger har jeg bedt om rådgivning ifm finansieringsbevis. Begge ganger har det tatt to uker før jeg får beskjed om at det tar fra 6-8 uker på grunn av "unormalt stor pågang". Jeg hørte aldri mer fra dem. Hva skal man med en bank man ikke kan få rådgivning av? Når jeg ringer danske bank tar det 30 minutter å få svar. Når jeg ringer dnb tar det ett minutt. Jeg har egen kontaktperson i DNB. Ja det koster litt mer, men da får man i hvertfall noe for penga. Jeg kommer aldri tilbake.
Vi har ikke ord forbi beskrive hvor elendig vi er behandlet av Danske bank. Dere er umulige å få kontakt med og dere skyter fra hoften uten å være i kontakt med kunden.