DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei bank som jeg har hatt i over 10 år. Det eneste negative å bemerke er renten på høyrente kontoer, selv ved binding i 3 eller 6 mnder får man ikke 5% rente og innskuddsrenten generelt er veldig lav sammenlignet med andre konkurenter. Dem er raske med å øke boliglånsrenten ved hevinger, mens på innskudd tar de tiden dem trenger. Kundeservicen har vært hjelpsomme de periodene jeg har trengt hjelp, fikk i tillegg god hjelp når jeg ble svindlet/lurt på finn.no, god kundeservice, eneste irriterende er den jævla roboten man må gjenta ting til før du får snakka med et menneske. De var greie med boliglån, ikke markedets beste rente men var villig til å gi meg litt ekstra kroner sammenlignet med konkurrentene. Appen er veldig bra, aldri hatt noen problemer med den og den funker utmerket sammenlignet andre bankers apper. Nettbanken er lett og oversiktlig. Kan anbefale dem om du ser etter en bank som har "alt".
Hei. Tusen takk for god tilbakemelding. Vi varsler kunder tidlig med rentehevinger, men det tar ca 2 måneder før renteendringen faktisk trer i kraft. Det samme gjelder for innskuddsrenten. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) /Elisabeth
Tåler ikke konkurranse, torpedert Sbanken, ødelegger for Sbankens trofaste kunder som har brukt sin bank som motvekt til grådighetskulturen i DNB.
Takk for tilbakemelding /Vinjar
Ble utestengt av banken pga jeg ble til sendt en del penger jeg ikke vet hvor kom fra eller hvem avsender var. Har fått en Mail som jeg ble bedt om å svare på, har gjort det, men har enda ikke fått svar. Nå ligger det mer enn 70k på konto som jeg ikke har tilgang til. Må betale regninger for masse forskjellig og jeg får ikke noe hjelp når jeg ringer. Forferdelig hele opplevelsen.
Hei, takk for tilbakemelding. Her vil du få svar fra rett avdeling så snart de behandler saken din. Vi har dessverre ikke noe innsyn her på åpne kanaler. /Viktoria
Dyr bank med høye gebyrer. Alltid første bank til å øke rentene når styringsrenten økes, og alltid sist til å sette ned når det motsatte skjer. Dårlig nettbank/app og håpløs kundeservice. Styr unna!
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med kundeservicen og nettbanken/appen. Vi ønsker gjerne en sjanse til å rette opp i dette inntrykket :-) Vi jobber stadig med å forbedre oss, og håper at du vil bli mer fornøyd etterhvert. /Frida
Finner ikke fullverson for og få lest info fra postkassen !! Hopper bare fam og tilbake til alle mulige andre versoner, men ingen steder det er noen postkasse :(
Hei! Du vil finne postkassen øverst i mobilbanken :-) Trykk på den lille bjellen øverst til høyre og du vil finne innboksen og kan lese meldingene dine. /Frida
DNB er et stjerneeksempel på et Diktatur av en bank, styr unna! Styr unna DNB, en diktatorisk bank som setter kunden sist...
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Om det er noe vi kan gjøre/hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret, så kan vi se om vi finner en løsning. /Frida
Skulle aldri fått kjøpe Sbanken! DNB er en elendig, arrogant bank som jeg stadig flytter fra, men ufrivillig blir flyttet tilbake til - både i jobbsammenheng og privat. Nå skal flyttejobben gjøres - igjen… Man kan jo begynne med å lure på hvordan de forklarer det store gapet mellom innskuddsrente og lånerente.
Hei! Håper du vil gi oss en sjanse til å vise at vi kan bli bedre :-) Når det gjelder rente på sparekonto har vi flere ulike kontotyper, der noen har bedre rente enn andre. Ta gjerne kontakt med oss for en prat, dersom du skulle ønske mer informasjon om alternativene vi har. /Frida
Oppkjøp av Sbanken, etter Konkurranseklagenemdas opphevelse av Konkurransetilsynets vel argumenterte avslag, var dråpen... Blir direkte uvel av Sjef DNBs forherligelse av DNBs fremgang og hennes lovnad om utbyttefest for aksjonærene, mens kundene blør. Ja, det er mange som er tilfreds med DNB, men- Nei dette er ikke banken for "vanlige folk". Rask på labben når utlånsrenta skal heves, og tilsvarende sendrektig når innskuddsrenten skal fastsettes. Dårlig nettløsning og har til alt overmål, på bare noen få måneder-, klart å ødelegge Sbankens mange forser. Jeg pakker kofferten og går over til en konkurrent, som i større grad setter personkunden i fokus, og som i tillegg til å belønne aksjonærene, også tilgodeser personkundemassen. Takk og farvel.
Hei! Så leit å høre at du ønsker å bytte bank. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken, så kan vi se på om det er noe vi kan tilby for at du skal bli mer fornøyd med kundeforholdet. Det kan være at vi har andre løsninger. /Frida
Veldig dyr bank, selv om jeg er en kunde som er "Prioritert". Lånerenten er dessuten nær tre ganger hva jeg får på innskudd. Når jeg kontakter banken er det ikke svar å få...
Hei. Vi har ikke mulighet til å gå inn på enkeltsaker her, men anbefaler å ta kontakt med boliglån på telefon slik at vi kan se på renten på ditt boliglån. Hos vanlig kundesenter er det for tiden lite kø, men dersom du opplever å ikke komme gjennom til oss på telefon eller chat kan du sende en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse. /Elisabeth
Høyere rente enn andre banker. Dårlig Kundeservice også, og bryr seg ikke om kunder.
Hei. Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00 alle dager. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Elisabeth
Dere kjøpte opp Skandiabanken. Det tillitsbruddet alene er altfor stort. Av den grunn kommer jeg dessverre aldri tilbake. I tillegg har dere elendige betingelser på lån. Fikk låne mer i annen bank til billigere rente. Øvrige betingelser er heller ikke noe jeg kommer til å savne. Når jeg tenker på DNB nå, så tenker jeg bare "svik og arroganse".
Hei! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. Dersom det er lenge siden du har mottatt tilbud fra DNB kan det være at vi nå kan komme med et bedre tilbud enn det vi har kunnet tidligere. /Tonje
Måtte bruke DNB pga avtaler gjennom jobb. Var veldig ressurskrevende, og det var en befrielse når man kunne gå over til Skandiabanken, men nå går ikke det heller lengre.
Hei Karstein! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer, og du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje
Særdeles dårlig bank!!!!! De svarer ikke på henvendelser Har prøvd å kontakte de på ulike måter men det er bare ene robot og den er jo helt ubrukelig Hvordan kan folk være bekjent av å jobbe i denne banken ?????Anbefales absolutt ikke!!!!!!Dårlige betingelser og dårlig service Dette er e bank som står til stryk
Hei Elisabeth! Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Tonje
De er alltid den første til å sette opp renten. DnB har en av bransjens minst konkurransedyktige betingelser. Som regel blant de dårligste. Over tid kan jeg med sikkerhet si at de har en elendig kundebehandling. Lav kompetanse og ydmykhet er ukjent. Telefonløsningen når man ringer inn er som å være med i en gjettekonkurranse.
Hei Tore! Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med å heve renten, men vi er for øvrig tidlig ute med å informere kunder om fremtidig renteoppgang slik at kunder er godt forberedt. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Dårlig kundeservice. Produkter en ikke har spurt om dukker plutselig opp i nettbanken. Bevegelser i nettbanken tar tid.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Når det gjelder nettbanken jobber vi stadig med å forbedre den, og vi setter pris på innspill. /Tonje
Det er nå en matrise som analyserer og presser kunder der de nå skal ha tilhørighet. Du som kunde har ingen påvirkning lengre. De tvangsflytter nå kunder fra gamle Sbanken over i DNB og høyner gebyrer.
Hei Trond! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje