DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min datter fikk innløst sine fond og beløpet er overført til Norges bank pga manglende legitimering. Hun sendte inn dokumentasjon og skjema som ble tilsendt. Så fikk hun en ny purring så hin gikk innom DNBs kontor der hun fikk bekreftet at alt var ok. I dag kom brevet om at fondene var innløst og overført til Norges bank. Er iallfall takk og farvel til alt som har med DnB å gjøre. Har kontoer i flere banker og har ikke hatt noe problem andre steder. Nå blir det mye styr for å få midlene ut og må sikkert betales skatt pga innløsning. Utrolig tungvint av DnB.
Hei Geir! Takk for tilbakemelding og beklager at dere har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis vi har gitt feil informasjon må vi selvfølgelig beklage for det og vil gjerne se nærmere på saken hvis hun har anledning til å ta kontakt med kundeservice. /Marthe
Etter å ha ringt kundeservice igjen fikk jeg faktisk hjelp. Takk for tolmodigheten 😊
Hei! Takk for tilbakemelding, godt du fikk hjelp til å løse problemet :) /Elisabeth
Banken er blitt helt elendig og er nærmest ubrukelig etter omleggingen. Den lokale banken er nedlagt, kan ikke utføre vanlige banktjenester i Åsane. Henvist til banken i Bergen sentrum. Elendig.
Hei Svein! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på kontor. Nå vet jeg ikke hvilken banktjeneste du forsøkte å utføre i Åsane hvor du ble henvist videre til annen filial, men vi har laget en oversikt over hvilke tjenester som er tilgjengelig i de ulike filialene på hjemmesiden vår. I Åsane så tilbys de fleste tjenester, utenom myntrullveksler /Lars
Vi er i 2022 og dere er en av de største bankene i norge men har fortsatt ikke Apple pay som er så extremt trist med tanke på at dette er så mangen som informere og klager om. Trist at dere etter 4 år fortsatt ikke gjør noe med det kundene deres ber om når så mangen andre klarer og ha Apple pay i sin bank.
Hei Maria. Det stemmer at DNB pt ikke noen avtale med Apple Pay Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling. EU har startet etterforskning av ApplePay og mener Apple bryter konkurranseloven. EU mener blant annet at Apple stenger ute konkurrenter, hindrer innovasjon og gir færre valg for forbrukerne. Vi håper EU-etterforskningen fører til nødvendige endringer. I mellomtiden opplever vi at norske banker har laget veldig effektive og billige betalingssystemer for forbrukerne. DNB støtter derimot kontaktløs betaling via andre leverandører som Fitbit Pay, Google Pay og Garmin Pay. /Betina
Det var dårlig kundeservice, der jeg brukte over 45 minutter i kø. De svarer aldri på kundetelefonen, det er helt håpløst.
Hei. Det er dessverre en del kø på telefon på dagtid. Anbefaler å ringe inn tidligere på dagen eller utover ettermiddagen når det er mindre kø. Det er mange som ønsker å nå oss, og da blir det dessverre litt ventetid av og til. Vi har også chat som er åpen fra 07:00-23:00 hver dag hvor du kan få kontakt med oss. /Elisabeth
Vi er snart ferdig med 2022, og DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay. Årsaken de oppgir er at de mener å støtte apple pay hindrer teknologisk utvikling - mens det i virkeligheten er motsatt! Våkn opp DNB, dere er størst og nå må dere oppføre dere som storebror!
Hei! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling. EU har startet etterforskning av ApplePay og mener Apple bryter konkurranseloven. EU mener blant annet at Apple stenger ute konkurrenter, hindrer innovasjon og gir færre valg for forbrukerne. Vi håper EU-etterforskningen fører til nødvendige endringer. I mellomtiden opplever vi at norske banker har laget veldig effektive og billige betalingssystemer for forbrukerne. Vi støtter både Fitbit Pay, Google Pay og Garmin Pay. /Lene
Ekstremt dårlig kundebehandling ved dødsbo. Veldig dårlig og lite kunnskap.
Hei. Dette var trist å lese. Vi har en egen avdeling som kan hjelpe til med spørsmål rundt dødsbo. Om du har mulighet til å ta kontakt med kundesenteret deres på telefon 24062080 en annen dag (mandag-fredag mellom 08:00-16:00) vil du komme i kontakt med en rådgiver med god kunnskap. Du kan også sende en melding via nettbanken: Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth