DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit. Verken + eller - Har ikke hatt bruk for andre ting enn det som folk flest trenger. Der har ting bare fungert greit.
Hatt mc og forbrukslån.. Alle rådgivere kommet med feil råd.. Resultat.. Lån gått til inkasso.. Ikke noe problem med dekning på konto. De stoppa trekket på forbrukslån.. Og etter 4000 kr i telefonregninger så ble lånet slettet. Samme nå med mastercard.. Det var dekning på kontoen.. Men igjen så stoppa de trekket. Havna hos Lindorff.. (gjort meg til en dårlig kunde). Dekning da og, og jeg er kanskje naiv som tror en skal stole på spesielt denne banken.. Så vær obs.. Og ikke gi deg om du vet du har rett!!
Ofte møtt på dårlig service og arroganse av personalet, stadig nedetid på nettbank.
Det er helt ubegripelig at DNB er Norges største bank! Tror folk at det er status å være kunde i denne banken? Ingen andre banker er i nærheten av å ha så mye nedetid i nettbanken som nettopp DNB. Kundeservice er heller dårlig. På chat blir en ofte henvist til å ringe det rådyre 04800 tlf. nr. dersom de ikke kan svare på det en spør om. De er ikke billigst på noe, men heller dyr på mange tjenester, tar en masse gebyrer for bl. a. kortbruk og gir usle 0,1 % rente på brukskonto! Etter de siste års avsløringer om DNB's uetiske handlinger vedr. Panama Papers, filialvirksomheten i Luxembourg, vrøvlet om spleiselaget osv. så bør folk styre unna denne banken!
Blir dårlig behandlet når en spør om lån. Reiste til en annen bank fikk lån på dagen.
Vanskelig å komme i kontakt med banken ved klager.
Bra når vi trenger noe å løse, får vi med en gang:)