DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Service. Lett å ringe til. Fin nettbank. Åpen hele døgnet.
Etter å ha mistet alt av betalingsalternativer med lommeboka nylig og ettersom alle butikker i en omkrets på 50+ kilometer har avviklet bank i butikk så man ikke får ta ut noe med pass, har jeg vært pent nødt til å vente på nye bankkort her. Det er i underkant av 14 dager siden jeg bestilte kortet; en prosess som DNB ifølge tar 5 virkedager. 10 av dagene har jeg vært tvunget til ufrivillig vannfast siden jeg ikke har noe å betale med enda. Ved forsøk på å sjekke statusen til de nye kortene, kunne ikke kundeservice gjøre noe. Men helt til slutt rakk fyren å prøve å prakke på meg et gunstig lån... Dette er nok bare toppen av et stort.... STORT isfjell med DNB. Har tilgitt dem mye. Alt fra ikke fungerende nettløsninger, konstante kontraktsendringer, utrolig frekke kundebehandlere, prisendringer og bortforklaringer. Men etter denne siste flausen tenker jeg at det er på tide å sette streken. Min tålmodighet her er ved veiens ende. Kunne jeg gi mindre en én stjerne, hadde jeg nok gjort det. Tror ikke jeg trenger å si mer.
Lån.. De billige lånene kan du ikke få.. Men de dyre lånene kaster de etter deg. Lyst på høy kredittgrense på mastercard? - Ok med et tastetrykk. Lyst på forbrukslån? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha kreditt på kontoene dine? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha billån med den dyreste renten? - Ok med et tastetrykk. Men ønsker du derimot spareprodukter.. Et hav av papirer må leveres.. Alle rådgivere har ulik kompetanse.. Du gidder ikke lenger. Minstejenta får klare seg uten sparekonto og storebrors blir benyttet til begge. Ønsker du å refinansiere boliglån? Ok- men da må du ha 2 boliglån... Ønsker du etter noen år og samle de til et boliglån for å betale mindre I renter.. Så er det.. UMULIG! Refinansiering ved husbygging - nei fra DNB. Ja fra absolutt alle andre banker... Vært kunder der i 20 år. Nå har jeg sendt klage til finansklagenemden om en rekke forhold. Styr unna. Eneste positive er tilgjengeligheten for innskudd og uttak i butikker og kort til de under 15 år.
Erfaringen min strekker seg over 25 år. DNB er en bank jeg bruker fordi jeg må og ikke fordi jeg vil. Dårlig service, overpriset tjenester (kort & transaksjoner). Har satt i gang en prosess for å forlate DNB.
Nettbank er grei Enkelt og ringe til Dårlig kundeoppfølging Lurer deg til kostbare løsninger For dyr.
Dette er en dårlig bank nettbank er ofte nede og de er dyre. De burde gjøre kunde fornøyde og gjøre noe med nettbanken.
Dårlig og dyr bank. Pga en imbesil kunderådgiver ble byggelånet vårt mange tusen kroner dyrere i renteomkostninger. Vedkommende nekta å skrive under på papir som ville utløst husbanklån, måtte ha hjelp fra husbanken som kontakta banksjefen for å få hjelp.