DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hele banken min har blitt fyrst ned i over 3 uker nå fordi jeg skrev feil sum på Binance.com når jeg skulle kjøpe crypto. Har ikke tilgang til pengene mine som jeg jobber ræva mi av hver måned. Har regninger å betale, mat å kjøpe og flere utgifter. Hvordan kan man behandle folk på denne måten. -Said
Hei. Leit å høre at du er misfornøyd. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt.no, men om du ønsker at vi skal se nærmere på saken er det fint om du kontakter oss på telefon: 91504800. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Grei bank som jeg har hatt i over 10 år. Det eneste negative å bemerke er renten på høyrente kontoer, selv ved binding i 3 eller 6 mnder får man ikke 5% rente og innskuddsrenten generelt er veldig lav sammenlignet med andre konkurenter. Dem er raske med å øke boliglånsrenten ved hevinger, mens på innskudd tar de tiden dem trenger. Kundeservicen har vært hjelpsomme de periodene jeg har trengt hjelp, fikk i tillegg god hjelp når jeg ble svindlet/lurt på finn.no, god kundeservice, eneste irriterende er den jævla roboten man må gjenta ting til før du får snakka med et menneske. De var greie med boliglån, ikke markedets beste rente men var villig til å gi meg litt ekstra kroner sammenlignet med konkurrentene. Appen er veldig bra, aldri hatt noen problemer med den og den funker utmerket sammenlignet andre bankers apper. Nettbanken er lett og oversiktlig. Kan anbefale dem om du ser etter en bank som har "alt".
Hei. Tusen takk for god tilbakemelding. Vi varsler kunder tidlig med rentehevinger, men det tar ca 2 måneder før renteendringen faktisk trer i kraft. Det samme gjelder for innskuddsrenten. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) /Elisabeth
Tåler ikke konkurranse, torpedert Sbanken, ødelegger for Sbankens trofaste kunder som har brukt sin bank som motvekt til grådighetskulturen i DNB.
Takk for tilbakemelding /Vinjar
Ble utestengt av banken pga jeg ble til sendt en del penger jeg ikke vet hvor kom fra eller hvem avsender var. Har fått en Mail som jeg ble bedt om å svare på, har gjort det, men har enda ikke fått svar. Nå ligger det mer enn 70k på konto som jeg ikke har tilgang til. Må betale regninger for masse forskjellig og jeg får ikke noe hjelp når jeg ringer. Forferdelig hele opplevelsen.
Hei, takk for tilbakemelding. Her vil du få svar fra rett avdeling så snart de behandler saken din. Vi har dessverre ikke noe innsyn her på åpne kanaler. /Viktoria
Dyr bank med høye gebyrer. Alltid første bank til å øke rentene når styringsrenten økes, og alltid sist til å sette ned når det motsatte skjer. Dårlig nettbank/app og håpløs kundeservice. Styr unna!
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med kundeservicen og nettbanken/appen. Vi ønsker gjerne en sjanse til å rette opp i dette inntrykket :-) Vi jobber stadig med å forbedre oss, og håper at du vil bli mer fornøyd etterhvert. /Frida
Finner ikke fullverson for og få lest info fra postkassen !! Hopper bare fam og tilbake til alle mulige andre versoner, men ingen steder det er noen postkasse :(
Hei! Du vil finne postkassen øverst i mobilbanken :-) Trykk på den lille bjellen øverst til høyre og du vil finne innboksen og kan lese meldingene dine. /Frida
DNB er et stjerneeksempel på et Diktatur av en bank, styr unna! Styr unna DNB, en diktatorisk bank som setter kunden sist...
Hei! Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Om det er noe vi kan gjøre/hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret, så kan vi se om vi finner en løsning. /Frida