DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt svar når jeg ringer kundeservice, ryddig nettbank og greie betingelser
Var på tur i utland og plutselig fikk minus i konto på grunn visa hadde dobbelt tatt penger!!! Etter halv time venter på kundeservice... få beklager og penger tilbake etter 2 dager :(
Hei Janis! Takk for meldingen din. Vi får dessverre ikke sett nøyaktig hva som har skjedd her, men sånn jeg forstår det så har et beløp blitt reservert på kontoen din to ganger. Noen ganger kan transaksjoner bli avbrutt. Det kan skyldes flere ting, men som regel feil på terminal eller nettverksbrudd. Er man uheldig da kan man få det vi kaller en dobbeltreservasjon. Hvor lenge en reservasjon ligger på konto avhenger av betalingsmottakeren og deres avtaler, men som regel forsvinner disse i løpet av noen virkedager. Dessverre er det ikke så mye man kan gjøre med en slik reservasjon annet enn å vente til den slettes. Skulle man se at en transaksjon ikke blir slettet så vil vi selvfølgelig være behjelpelige med reklamasjon på disse. Håper det oppklarte litt. Ta gjerne kontakt på chat eller telefon dersom du har spørsmål. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Helt forferdelig bank! Har bare hatt problemer med den banken! Og når jeg trengte hjelp fikk jeg ikke!
Hei Roxana! Leit å høre at vi ikke har kunnet hjelpe deg når du har hatt problemer. Det er litt vanskelig å si hva som har skjedd ut fra kommentaren din, men vi setter likevel pris på tilbakemeldingen. Send oss gjerne en melding fra nettbanken, start en chat der eller slå på tråden til oss så får vi undersøkt nærmere for deg og forsøkt å rette på inntrykket. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
DnB gir ikke ut boliglån omtrent under noen omstendigheter. Greit nok at ikke jeg fikk et middels stort lån alene, men når meg og faren min sammen får avslag, da begge har fast inntekt og ingen gjeld.. I tillegg søkte en venn av meg billån på 150 000 i DnB, fikk avslag men fikk lån på hele 250 000 i Sparebank 1. Til ettertanke.
Hei Veronica! Leit å høre at vi ikke kunne gi deg lånet du ønsket denne gang. Vi får dessverre ikke sett hva som er grunnen til dette her, men i utgangspunktet er vi nødt til å følge reglene i Boliglånsforskriften. Dersom du er usikker på hva som er grunnen til at vi ikke kunne gi deg lånet, ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon så tar vi gjerne en kikk på det og gjør en ny vurdering om du vil det. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Vi har opplevd DNB som veldig vanskelige når det skjer endringer i eksisterende avtaler. Vi fikk ingen konkrete forklaringer og ingen forslag til alternative løsninger. Så istedenfor å endre på ekisterende avtale med DNB var det mye enklere å flytte alt til en annen bank. Vi hadde vært kunder i 10 år og det var ikke problemer med kredittvurderingen. Vet faktisk ikke hva som gjorde dette vanskelig for vi fikk altså ingen god forklaring.
Hei Mona! Tusen takk for meldingen din! Jeg er litt usikker på hvilken avtale det er snakk om her, så det er vanskelig å svare veldig konkret. Dersom du har muligheten så hadde det være helt supert om du sendte oss en melding fra postkassen i nettbanken, startet en chat eller slo på tråden til oss slik at vi fikk sett nærmere på hva som har skjedd og lært av dette. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Nettbank DnB bedrift er den minst brukervennlige nettbanken jeg har forsøkt i Norge. Har ringt DnB for hjelp flere ganger, men de høflige DnB representantene forstår heller ikke enkle spørsmål ved bruk av nettbanken. Her har DnB mye å gjøre for å bli bruker vennlig. Enn så lenge gir jeg opp.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av våre tjenester for at disse skal være så bra som mulig, også på bedriftssiden. Du er ikke den eneste som mener at bedriftsnettbanken bør få seg et løft og dette tar vi selvfølgelig til oss. I første omgang har vi lansert DNB Puls, så får vi se om ikke det skjer noe i bedriftsnettbanken fremover også :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge!
Har prøvd å få hjelp av DNB men de er ikke serviceinnstilt, de er ubeskrivelig frekk og de er dyre! Har aldri møtt noen så ubehjelpelig selskap før. Jeg skjemmes!
Hei Susann! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Det er litt vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi setter veldig pris på det om du vil sende oss en melding fra nettbanken din, ta kontakt på chat eller på telefon. Vi får da muligheten til å undersøke nærmere hva som har skjedd og dra lærdom av din opplevelse. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen