DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært veldig fornøyd med DNB. Vært kunde der i 13 år. Bra kundebehandling og service.Nettbanken er grei å forstå og bruke. De har hjulpet meg. Fortsetter som kunde der!
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd hos oss :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
DNB er en svært bra bank! Veldig bra nettbank og mobilbank app. Trist at de er de dyreste. Men som det sies; Man får hva man betaler for :-)
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen
Jeg er tilfreds og fornøyd. Kundeservice er veldig bra. Jeg er glad.
Hold dere unna denne banken. Bytt bank, det fins så mange andre som er mye bedre
Dere har fryset hele kontoen min uten noe god forklaring, skulle kjøpe en tom i utlandet , og dere mente at jeg burde ha spurt dere om en tillatelsen før at jeg sender pengene min !! Dette er teit
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det er litt vanskelig å kommentere dette uten å vite hva som har skjedd, men skjønner selvfølgelig at dette var ergerlig. Er du enda usikker på hvorfor betalingen ble stoppet så logg gjerne inn i nettbanken og start en chat med oss der eller slå på tråden til oss på 91504800 så får vi sjekket opp i det for deg! :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Dyre debet kort. Dyr kundeservice og lang venting... Jeg har ventet i mange uker for å få innboforsikring.
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å høre at du har måttet vente på oss. I enkelte perioder av døgnet har vi den siste tiden hatt lengre ventetid enn det som er akseptabelt. Vi jobber målrettet mot å løse dette og heldigvis ser det ut til at vi er på rett vei. Vi er også åpne 24 timer i døgnet stort sett hele året og er tilgjengelige på chat og telefon (denne har ordinær telefontakst). Jeg håper det har løst seg med innboforsikringen din. Har det ikke det kan du gjerne slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der så legger vi det opp for deg med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
De opererer med en annen praksis enn det som andre banker gjør. F. eks. det Skandiabanken har som praksis.. Har ikke noe gebyrer på mange tjenester og har markedet beste laveste lånerente og høy rente på sparekonto og det er en av de beste i kundebehandling har gjort dem som banken med høyest vekst i Norge.
Hei Ole! Takk for tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig være konkurransedyktige på pris og mener også at vi er det. De aller fleste tjenestene våre er gebyrfrie. Dersom du føler at du betaler mye i gebyr så kan det være at vi har gratis alternativer som kan være bedre for deg. Det er litt vanskelig å vurdere uten å vite hvilke gebyrer det er snakk om, men start gjerne en chat i nettbanken din eller slå på tråden til oss på 915 04800 så tar vi en gjennomgang på det for deg :) Dersom du mener du har for høy lånerente eller ønsker bedre avkastning på sparepengene dine så tar vi selvfølgelig gjerne en kikk på det også! /Jørgen