DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høye gebyrer og dårlig kundeservice. Dårlige rentebetingelser på lån. Bedre betingelser å få i andre banker.
Hei Tore! Takker for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. Ønsker deg en fin helg! /Betina
Kjipt at DNB skal overta Sbanken og dermed gjøre den økonomiske situasjonen til flere tusen verre. Selv om vi bor i Norge er det ikke alle som råd til gebyrer og avgifter, bare det å få lån og komme seg inn på boligmarkede, er en seier for mange. Man skal tross alt ikke bli straffet for å ha penger i en bank, det er kundene som driver og holder banken gående.
Hei Andreas! Takk for at du deler dine tanker med oss. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper kundene har tålmodighet til å gi oss en sjanse, og tror de vil bli positivt overrasket :) DNBs kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger, som de aller fleste er godt fornøyd med. /Ann-Kristin
Ta langt tid til å få svar. Har ikke egen kundebehandler og rådgiver. Det ta lang tid til å få refinansiert noe hos DnB. Er bedre å velge ant bank.
Hei Clemens! Kjedelig å se at det er slik din opplevelse med vår kundeservice har vært. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Vår kundeservice har åpent 07-23 hver dag på telefon og chat. Det er normalt mest kø på dagtid, mens på ettermiddag/kveld ofte har mindre/ingen kø. På chat via innlogget nettbank har vi også normalt mye mindre ventetid enn på telefon når det er størst pågang. Dersom du skulle ønske egen kundeansvarlig kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi sjekke opp i mulighetene for dette. Refinansiering har normalt et par dager behandlingstid. Dersom du har ventet lengre enn dette er det fint om du kontakte oss, slik vi kan sjekke nærmere opp i det. Håper du får en fin dag! /Betina
De prakker på folk dyre produkter, er dyre og dårlige. Kjenner personlig folk som har tapt penger på såkalte garanterte spareprodukter. Nå er de i ferd med å knuse konkurransen med å kjøpe opp sin tøffeste konkurrent.
Hei Elisabeth! Takk for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. På teknologi har vi utviklet oss svært mye de siste årene, hvor blant annet vår mobilbank nylig ble kåret til en av landets beste. Vi tar også gjerne i mot innspill fra kunder på ting man savner eller som kunne vært bedre. Når det kommer til oppkjøp av SBanken, så er det ikke avgjort noe der enda. Vi håper likevel at eventuelle nye kunder i DNB vil gi oss en sjanse for å bevise at det ikke blir en dårlig opplevelse dersom oppkjøpet skulle gå gjennom. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Høye gebyrer og renter, dårlig nettbank, arrogant bank. Er ikke en bank for folk flest. Styr unna!
Hei Jeanette! Takk for tilbakemelding. Det er trist å se at det er slik du opplever oss som bank, slik skal det ikke være. Vi skal være en bank for alle. Vi ønsker gjerne å ordne opp dersom du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Ta da gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Elendig nettbank med teknologi som henger 10-15år etter Sbanken. Grisk gebyrbank med dårlige betingelser. Helt grusomt at de sluker og ødelegger norges beste bank (Sbanken). Har tømt dnb kontoene mine, skal bytte bedriftsbank og vil bruke vipps minimalt. Er så sint på dnb at jeg vil fly i flint!
Hei Sindre! Vi jobber fortløpende med endringer i vår nettbank og mobilbank slik at det skal bli best mulig og brukervennlig for våre kunder. Dersom du har konkrete innspill på hva som kunne vær bedre ønsker vi gjerne å høre om disse! Send oss gjerne innspill via postkassen i nettbanken, så ser vi på det. Når det kommer til oppkjøp av Sbanken, så er ikke dette noe som er bestemt enda. Men vi håper og tror at eventuelle nye kunder i DNB vil bli fornøyd med endringen og håper vi kan få en sjanse til å bevise dette. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
En bank hvor de ansatte tror de kan bestemme hva du som kunde skal bruke dine penger. Og som samtidig flår deg med gebyrer.
Hei Kenth! I DNB er det ikke slik at vi ønsker å overstyre hva våre kunder skal bruke pengene sine på. Dersom du har opplevd dette håper jeg du tar kontakt med vårt kundesenter slik vi kan se nærmere på saken. /Betina