DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter kundeforhold i 25 år velger jeg nå en annen bank som faktisk respekterer meg som kunde! Mer enn 50 stk før meg i telefonkø! Skjerp dere! Dere er en av mange og jeg bytter til en bank som yter service .
Hei. Leit å høre at du har byttet bank. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at vi har åpent hver dag hele uken fra 07-23, og du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort. Det er også mulig å sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken din. /Nina
Som nevnt av flere andre DNB-kunder er det ikke mulig å knytte kortene til Apple Pay. DNB selv argumenterer med at få butikker tilbyr å betale med dette, og at de selv vil satse på Vipps. Allikevel har de valgt å åpne for Google Pay, selv om konseptet er det samme. Dessuten har jeg fremdeles ikke vært i en eneste butikk der det ikke er mulig å bruke Apple Pay (min samboer har utenlandsk bankkort og har betalt med dette i alle norske butikker han har vært, inkludert dagligvare, hos legen osv.). Virker heller som de rett og slett ignorerer kundenes ønsker for å spare litt penger..
Hei Tonje! Vi følger nøye med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning :) Per i dag er kontaktløs betaling den enkleste og raskeste måten å betale på. I pandemien har vi også sett at flere og flere tar i bruk akkurat denne løsningen ved betaling. Du kan gjerne lese om hva vi tenker rundt mobilbetaling her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps /Ann-Kristin
Har hatt DnB som bank å lenge jeg kan huske, og jeg har alltid gode opplevelser med dem. De svarer kjapt på henvendelser, og det har alltid vært hyggelige mennesker jeg har hatt kontakt med på kundeservice. Veldig greie kredittkort med bla. Sas Eurobonus, gode rabatter på bensinstasjoner og andre supertilbud. Både nettside og mobilbank er svært intuitivt og lett å bruke. På appen overfører kan mellom egne kontoer på sekunder, og betaling av regninger går som en lek. Verden blir mer og mer digitalisert, og da er det en helt nødvendig forutsetning at man kan fikse det meste på nettet. Her er DnB flere steg foran andre aktører! God oversikt over aksjer og fond på Spare-appen, der man også kan opprette sparemål og andre ting. Det eneste her savner er ApplePay, men bruker en annen app til dette midlertidig. Alt i alt er jeg en svært fornøyd kunde, og har ingenting negativt å si om DnB.
Hei Solveig! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt at du er fornøyd med oss som bank, og at du får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med oss :) /Ann-Kristin
Her er det masse som må bli bedre, umulig å få kontakt med dem gjennom telefon, så er de ikke så hjelpsomme heller selvom jeg står uten penger og med masse inkassobrev , det har gått 2 uker siden kontoen min ble stengt og fått ingen hjelp, fått kontoen stengt fordi jeg har blitt lurt og nå skal de vurdere om jeg får fortsette hos dem eller ikke..
Hei Daaud! Vi kan oppleve en del kø på våre telefonlinjer dersom det er mange som ønsker å prate med oss samtidig, men du kan starte en chat med oss fra nettbanken din slik at vi får sett over ditt kundeforhold sammen med deg. Her er det som oftest ikke kø inn til første ledige rådgiver :) /Ann-Kristin
Fikk ikke lån på 700 000,- har bolig takst på 2,5 aldri hatt inkasso eller betalingsanmerkninger.. må bytte bank til nordea som innvilget lånet på 5 min...
Hei Nina! Vi får dessverre ikke gått inn på selve lånesøknaden her, men ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du ønsker mer informasjon om avgjørelsen rundt søknad om lån :) /Ann-Kristin
DnB har alltid vært en troverdig bank. Dessverre har filialene blitt borte, og alt går over nett og telefon, men ellers er det lett og navigere, raskt og få overført mellom konto, god oversikt over bruk, og lett og bruke dagligdags. Produktet DnB for barn er veldig bra, det er trygt og godt, og kortene de utsteder til barn er de tryggeste barnekortene man kan få. Dette er en bank som jeg absolutt vil fortsette og bruke i fremtiden.
Hei Jon! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at vi når opp til forventinger du har av oss som bank :) /Ann-Kristin
Jeg brukte innskud automaten i Karl Johans gt kl 14 .30 - i bankens sin åpningstider for publikum . Den minbanksautomaten slukket in 30 000 NOK , men det ble registrert en innskud på bare 20 000 NOK . Et sak ble åpnet , etter at jeg hadde ringt KUNDESERVICE I DNB . De som jobbet den dagen , inni på kontoret har ikke reagert på mine henvndelser , da jeg ba om å få sjekket baksiden av minibanken , i samme øyeblikket pengene ble slukket . Venter fortsatt for de 10 000 NOK som.DNB nor i KARL JOHAN hadde sluket inn .
Hei Krystyna! Dersom det oppstår en feil i innskuddsmaskinen, hvor beløpet du setter inn ikke registreres riktig, så vil du bli kreditert kontoen din etter noen dager. Håper denne henvendelsen har løst seg, men om ikke så kan du ringe oss på 915 04800 slik at vi får opprettet sak for deg. Ha en fortsatt fin dag! :) /Ann-Kristin