DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sitter å er helt sjokkert av behandling jeg fikk fra DNB idag. Alle som jobber der har sin egen mening, Skriver til meg gjør dette så er din konto aktivert men etter å gjøre som blir fortelt så sperre de konto! Så frekk hun som jobbet der og svare telefon. Dette er diskriminering. Skam til dere DNB
Hei Farhad! Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 91504800 slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje
Jeg har ikke pc, og må derfor bruke mobilen. Men det er helt umulig å komme inn på fullversjonen.
Heisann Paul! Om man i nettleseren på mobilen går til dnb.no og så blar nesten helt nederst og trykker på "Om oss" så vil det endres til fullversjon av nettsiden og når du deretter logger inn så vil nettbanken være i fullversjon :) /Lars
Har vært kunde med DNB i mange år og ting har komt seg i forhold til apper og slikt. Jeg synes likevel det er mye vedlikehold, ofte når jeg skal føre over penger eller bruke appen. Men det største minuset er at de ikke støtter Apple Pay når de støtter Garmin Pay, Fitbit Pay og Google Pay. Da er grunnen til at dere vil satse på Vipps helt meningsløs. Det er bare irriterende at dere ikke er ærlig med kundene deres. Vipps er bra men det kan ikke måle seg med Apple Pay og støtten over hele verden.
Hei Adrian! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Selv om kontaktløs betaling med kort har blitt den dominerende betalingsmåten for folk i fysisk butikk ser vi selvsagt også at noen ønsker å betale med mobilen, så vi vurderer løpende om vi også skal tilby Apple Pay på et tidspunkt, men vi har ikke konkludert på dette enda /Lars
De sa de skulle ta med saken min videre og ringe meg tilbake innen samme dag, vært 10 dager nå og jeg har ikke blitt kontakta. Elendig kundeservice
Hei Moa, Her virker det dessverre som om det har skjedd en feil som har gjort at din sak ikke er fulgt opp og det beklager jeg. Jeg får dessverre ikke sett på saken din herfra, og av sikkerhetshensyn vil jeg ikke be deg om kontaktinformasjon. Har du sjans stil å ringe oss på 915 04800 eller å starte en chat fra nett eller mobilbank så skal vi sørge for at saken din blir fulgt opp. /Daniel
Fikk ikke ta ut kontanter, jeg hadde behov for kontanter fordi jeg hadde mista kortet og var i annen by enn hjemme. Selv om jeg forklarte situasjonen ble jeg blankt avvist..
Hei Ivar, Beklager at du hadde en dårlig opplevelse på ett av våre kontorer, skjønner godt at det er fortvilende når kortet er borte - spesielt når du er i en annen by. Dessverre er det slik at kontorene ikke lenger håndterer kontanter og ved kontantuttak gjennom bank i butikk-tjenesten vi har med Vipps må du bruke kort og PIN for å få ut kontanter. Dette kreves av sikkerhetshensyn. Håper du klarte å løse kontantbehovet på en annen måte. /Daniel
Ingen ting er som når man skal få noe gjort i banken, men kan ikke siden man har ikke får tilgang til det man trenger.
Hei Vilde, Forstår det slik at du ikke når fullversjonen på mobilen - stemmer dette? Dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. /Daniel
Fikk såkalt «pishing» fra DnB om aktivering av bedriftskort. Fikk verste kundebehandling, og ikke en krone refundert. Advarer alle mot DnB!
Hei Kristin. Leit å høre at du har opplevd phishing. Vi har gode rutiner for å hjelpe våre kunder som er utsatt for dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, så jeg håper du vil sende oss en melding hvor du forklarer saken via postkassen i nettbanken, så kan vi se nærmere på saken din! Ønsker deg en fin dag. /Betina