DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har gjort det tilnærmet umulig å kontonummer til din aksjesparekonto når du ønsker å flytte din konto til annen bank.
Hei, Kristian! Det er ikke å legge skjul på at det har vært litt innkjøringsproblemer på enkelte tjenester i DNB og Sbanken etter påske. Aksjesparekonto har hatt litt utfodringer. Det eneste som betyr noe for oss og våre kolleger i Sbanken er å skape gode opplevelser, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til :) Her er en liten workaround-oppskrift for hvordan du finner kontonummeret til ASK: 1. Trykk på Sparing og investering -> Spareoversikt 2. Velg Sbanken ved "Vis investeringer." 3. Trykk på "fond" og "kjøp fond." 4. Legg til et fond som er godkjent for ASK i handlekurven 5. Trykk på handlekurven 6. I nedtrekksmenyen der belastningskonto velges vil ASK, som er skatteobjektet, (hovedkonto) vises med kontonummer. 7. I nedtrekksmenyen for delkonto vil alle delkonto tilhørende skatteobjektet (hovedkonto) vises med kontonummer. /Even
Dnb kontroll er verste som finnes dere lar folk sitte uker uten noe form for penger skam dere, dere burde så lang tid på å svare
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi har ikke tilgang til å gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du har spørsmål knyttet til dette. /Marthe
Jeg er egentlig Sbanken kunde, men den har jo DNB slukt og fjernet, så jeg skriver likegodt min omtale her da jeg i praksis er en ren DNB kunde. DNB lanserte "ny" app til sbanken, men dette er på ingen måte en ny app, men en blåkopi av DNB appen med andre farger. Nettbanken til Sbanken er fjernet, og en må bruke dnb sin nettbank som sannsynligvis er norges dårligste nettbank. Her er det ikke brukt en krone på oppgradering av UX siden 1995. Jeg skal heldigvis flytte til en moderne bank, men jeg vil ikke anbefale noen å bli kunde i DNB.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med ny app og DNB sin nettbank. Begge deler er stadig under utvikling, så vi setter stor pris på om du har konkrete innspill på ting du savner. /Marthe
Rett og slett forferdelig dårlig ... Styr unna om du kan. Oppkjøpet av Sbanken med fjerning av nettbank...dette er får dårlig DNB Etter et langt kundeforhold, har jeg mistet troen på dette de holder på med. Når en bank gjør hva den kan for å ødelegge gode konkurrenter og gi sine nye kunder dårligere og dyrere tjenester...nei takk..
Hei, Stig! Det er ikke å legge skjul på at det har vært innkjøringsproblemer på enkelte tjenester i DNB og Sbanken etter påske. Det kjenner vi selvfølgelig på, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg og alle andre bankkunder på beste måte. Det eneste som betyr noe for oss og våre kolleger i Sbanken er å skape gode opplevelser, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til og da tror vi dette blir kjempebra! :) /Even
Alle fond forsvunnet fra nettbank og app, Spare-app virker ikke og kundeservice svarer ikke grunnet overbelastning. Dette skjedde etter at de flyttet meg fra Sbanken til Dnb.
Hei Helge, det har dessverre vært en feil som jobber med å rettes opp i. Kundesenteret har hatt stor pågang, forsøk gjerne å ta kontakt med oss igjen. /Viktoria
I påsken "slaktet" DNB det som var igjen av SBanken, stengte nettbanken og kom med en mobilbank som lignet grisen. Kan slikt være lov ?
Hei Agnar. Kjedelig å høre at appen ikke falt i smak. Håper du vil gi oss en sjanse. /Thomas
Er inn i granskauen utdatert og uoversiktlig. Ingenting av dagens Interface som man forventer på et moderne nettside/nettbank er til stedet, ingen automatikk, alt må skrives og klikkes manuelt.
Takk for tilbakemelding, vi gjør stadig endringer og oppdateringer. Håper du kan bli fornøyd på et senere tidspunkt. /Viktoria