DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Klønete nettbank som det er vanskelig å finne fram i. Feilmelding hvis du prøver å komme i kontakt med noen.
Hei! Leit å høre at du har problemer med å finne frem i nettbanken. Hvis du får feilmelding når du forsøker å chatte med oss kan du prøve å logge inn via en annen nettleser. Gjerne ta kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg med å finne frem og bli kjent med nettbanken :-) /Lisa
Erfarer at DNB ikke forholder seg til gjengjende lovverk, blant annet den nye finansavtaleloven og dens forbrukervern. Dette kan potensielt sette kunden i en enorm økonomisk risiko som DNB tjener på, og kunden taper på. Dnb har utvist liten til ingen vilje til å ta noe ansvar for lovbrudd de har begått som har ført til store økonomiske tap. Jeg fraråde på det sterkeste rådgivning og inngåelse av avtaler med dnb. De handler kun utfra sine egne interesser og aldri kunden.
Hei, det er leit å høre du har denne meningen om oss. Vi operer alltid innenfor lovens rammeverk, og kan derfor ikke helt svare på hva du sikter til... Vi har alltid våre kunder i fokus når vi driver kundebehandling, da det er våre kunder som gjør oss til den vi er i dag :) /Vinjar
Nå har de spist opp Sbanken som jeg har vært storfornøyd med og resultatet er verre enn fryktet. Brukeropplevelse og design er elendig i tillegg til at jeg ikke kommer inn på fonds modulen idet hele tatt. Nå på femte dagen. Vi har dessverre vært late og beholdt barnens kort og konto i DNB. Det blir det nå slutt på.
Hei, vi har forståelse for at det er frustrerende når ting ikke fungerer slik det skal. Det har vært litt innkjøringsproblemer på enkelte tjenester i DNB og Sbanken den siste uken, men vi jobber med det og håper at alt snart er på plass. Vi har troen på at dette skal bli veldig bra, og håper du vil gi oss en sjanse! /Lisa
rasert skandia banken desverre, håper og jeg vet det blir flyttet masse kunder fra de nå
Hei! Det er synd at du opplever det slik. Ta gjerne kontakt med kundesenteret dersom du har tilbakemeldinger eller innspill til oss. /Lisa
DNB har regelrett radbrekket Sbanken, og den nye appen til Sbanken er bare et skall over DNB. Alt av aksjer og fond har værte nede i over 2 døgn. Nettbanken til DNB (som nå også gjelder Sbanken-kundene) er et trist syn som minner om noe som har overlevd siden 2005.
Hei! Appen er utviklet på samme teknologiske plattform som DNB, og derfor vil mye være likt, men du vil fortsatt kjenne igjen Sbanken. Vi skal jobbe videre med å gjøre Sbanken-appen enda bedre og i tråd med det vi vet kundene våre ønsker seg. Vi har troen på at dette skal bli veldig bra, og på sikt skal man få hele banken i lomma. Om du har forslag til forbedring kan du gjerne komme med innspill! Det har dessverre vært noe ustabilitet for aksjer og fond i appen. For deg med Android og den nyeste oppdateringen av Sbanken-appen, er spareløsningen delvis tilbake. For iOS-brukere jobber vi fortsatt med en løsning, men i mellomtiden kan du logge inn på dnb.no for å se oversikten over aksjer og fond. Etter innlogging, velg "Sparing og investering", deretter "Spareoversikt", og til slutt velg "Sbanken". /Lisa
Rett og slett helt elendig på alle nivå. Virker ikke mesteparten av tiden, og nettbanken ser ut som den er designet av apekatter. Imponerende hvordan de har tatt en av Norges beste banker og gjort det til et like dårlig produkt som resten av DNB-konseptet. Anbefaler alle å komme seg vekk så fort som mulig.
Hei, KHF! Det er ikke å legge skjul på at det har vært litt innkjøringsproblemer på enkelte tjenester i DNB og Sbanken etter påske. Det kjenner vi selvfølgelig på, og vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg og alle andre bankkunder på beste måte. Det eneste som betyr noe for oss og våre kolleger i Sbanken er å skape gode opplevelser, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til :) /Even
De har gjort det tilnærmet umulig å kontonummer til din aksjesparekonto når du ønsker å flytte din konto til annen bank.
Hei, Kristian! Det er ikke å legge skjul på at det har vært litt innkjøringsproblemer på enkelte tjenester i DNB og Sbanken etter påske. Aksjesparekonto har hatt litt utfodringer. Det eneste som betyr noe for oss og våre kolleger i Sbanken er å skape gode opplevelser, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til :) Her er en liten workaround-oppskrift for hvordan du finner kontonummeret til ASK: 1. Trykk på Sparing og investering -> Spareoversikt 2. Velg Sbanken ved "Vis investeringer." 3. Trykk på "fond" og "kjøp fond." 4. Legg til et fond som er godkjent for ASK i handlekurven 5. Trykk på handlekurven 6. I nedtrekksmenyen der belastningskonto velges vil ASK, som er skatteobjektet, (hovedkonto) vises med kontonummer. 7. I nedtrekksmenyen for delkonto vil alle delkonto tilhørende skatteobjektet (hovedkonto) vises med kontonummer. /Even