DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle bestille bank id på mobil igjen, men fikk beskjed at dette ikke gikk og måtte ringe kundeservice. Ringte dit, etter 20-30 min kom jeg gjennom og de sa at jeg måtte legitimere meg på nytt gjennom fysisk oppmøte. Spurte om hvorfor jeg ikke kunne gjøre dette digitalt men jeg MÅTTE møte opp på karl johan. Så jeg dro dit, men da var det lang kø utenfor lokalet, så jeg rakk ikke det før det stengte (kl 15) som er latterlig tidlig. Jeg bestemte meg for å prøve å gjøre dette selv. Googlet legitimere seg, kom til en link hvor jeg måtte gjennom en prosess med bank id appen og pass-skanning. Etter 4 telefoner og mye styr som ikke førte til noe, greide jeg ordne opp selv uten hjelp av kundeservice. Hvis dere leser dette dnb, med en gang jeg har mulighet så bytter jeg bank. Tror jeg aldri har vært så irritert før. Dere tenker kun egenprofitt nå og driter i kundeservice.
Hei! Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Hvis du husker navnet, eller tidspunkt og dato du ringte oss hvor du ble informert feil, anbefaler vi at du sender oss en klage under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få ta dette videre internt og sørge for at rådgiverne du har vært i kontakt med blir informert om riktig rutine! :) /Vinjar
Før så kunne man trykke nederst på siden for fullversjon. Nå ere umulig og finne på tlf. Forbanna drit bank. Alt som var lettvint har blitt vanskelig.. fatter ikke at det er mulig og lage det mere tungvindt enn dere
Hei! Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss! Fullversjonen er alternativ ved innlogging, når du blir spurt om innloggingsalternativ, som BankID eller BankID på mobil! Vi håper at fremtidige oppdateringer vil gjøre brukeropplevelsen bedre :) /Vinjar
Er du ut etter en bra kundebehandling, da må du styre unna DNB. Verste kundebehandling jeg har opplevd.
Hei Khalid! Leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Her anbefaler vi deg å kontakte oss via nettbanken, så du kan sende inn en klage på din opplevelse der slik at vi kan få vurdert saken din, og få snakket med rådgiver du hadde dårlig opplevelse med /Vinjar
Hatt kontakt med DnB på tlf idag for å bestille time for å stadfeste at jeg er hei. Kom igjennom til servicetlf etter ca 15 minutter. Kunne ikke hjelpe meg men satte meg overtid annen avdeling. Fikk beskjed om minst 14 minutter ventetid. Gikk 1 minutter så fikk jeg beskjed om at det var for mange inne på linja at jeg måtte ringe på nytt. Takk for at det finnes andre banker
Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. /Tonje
Bra å ha banken på stedet du har bustad. Plasseringen av kontoret er ikke sentralt.
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd! /Vinjar
Dette gjelder kun DnB fullversjon. Dette er fullstendig umulig å manøvrere fra mobil. Dette er forferdelig irriterende og det skulle vært muligheter for å komme inn på din postboks og mest av alt, kommer inn på dine lån. Altfor dårlig!!!! Dette er ikke service. Hvorfor, når dere er gode på andre ting!
Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår løsning rundt fullversjon på mobil. Man vil ha tilgang til både postkasse og informasjon om lån i fullversjonen. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom du mot formodning ikke skulle finne informasjonen du leter etter, hadde vi satt stor pris på om du tok kontakt med oss direkte. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00 og kan nås via chat og telefon. Våre rådgivere er tilgjengelig på 915 04800. For å snakke med oss på chat, forutsetter dette at du er innlogget i nettbanken. Vi har registrert innspillet ditt om en lettere tilgjengelig postkasse gjennom mobiltelefonen. Vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Det er mulig å få tilgang til informasjon om lån i DNB ved å bruke vår Mobilbank. Ha en fin dag videre. /Stian
Det er umulig å få åpnet en fullversjon av nettbanken på mobil. Dette er rett og slett for dårlig, da mobilversjonen ikke støtter halvparten av funksjonene i fullversjonen. At jeg i 2022 må logge meg på via PC for å bruke nettbanken fullt ut er talentløst.
Hei Bjørn! Man kan logge inn fullversjon av nettbanken via mobil. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom dette ikke fungerer hos deg anbefaler jeg å forsøke å slette nettleserdata. Hvis det heller ikke skulle gå håper jeg du kontakter vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller via chat fra innlogget nettbank så vi kan se nærmere på problemet. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina