DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å komme gjennom på telefon, opplevd at kunderådgiver har brutt samtalen. Dårlig løsning på mobilbank. Høye gebyrer og 1. bank til å sette opp renten og siste til å sette den ned
Hei, Sonja! Vi skal ikke legge skjul på at ventetiden på kundeservice har vært uvanlig lang i det siste. Det er ikke godt nok, og vi jobber med tiltak hver eneste dag for å gjøre det lett å komme i kontakt med oss. /Hilsen Even
Veldig dårlig app, kundeservice :( Har byttet fra DNB til Sbanken, nå må jeg finne en annen bank :( det er bare utrolig trist at DNB klarte å kjøpe Sbanken :(
Det blir ingen endringer i bankhverdagen for kundene på en god stund. Den praktiske sammenslåingen av de to bankene ligger et stykke frem i tid, og frem til da vil vi fortsatt være to banker med ulike kunder, løsninger og produkter. Hvis det er lenge siden du har brukt DNB og velger å gi oss en sjanse, så tror jeg vi kan overraske deg positivt :) /Hilsen Even
Fremgangsmåtene er dårlig forklart. Tar som en selvfølge at alle er vant til bruk av app’er som bank-id og scanner. Tar som en selvfølge at alle har nyere smarttelefon med velfungerende funksjoner. Tar som en selvfølge at alle har smidige fingre for diverse tastetrykk. For de som ikke har alt dette finnes alternative metoder. Man kan bestille tid til assistanse av en bankansatt. I en stor by som Oslo finnes det svært få bankfilialer med publikumsbehandlere. Køene blir lange ute i kulda. Forutsetter at du er ung og frisk og kan stå lenge. En annen alternativ metode er å ringe banken. Her har svaret fra banken alltid vært at ventetiden er minst 30 minutter. Fom i dag kan man imidlertid trykke på 1 og få automatisk få skjema for utfylling i nettbankens mailboks. Fantastisk bortsett fra at alle vi som bare bruker mobilbank aldri ser snurten av en mailboks. Den ekststerer bare i nettbanken på PC. Og hvem bruker PC nå i dag? De som gamer….
Hei, Astrid. Vi setter pris på en fyldig tilbakemelding som denne! Vi er helt klar over at pågangen til kundesenteret har vært i overkant stor den siste tiden, og jobber med tiltak for å gjøre det enkelt å komme i kontakt med oss. Blant annet har vi åpnet opp bankkontorene for drop-in-legitimering og åpnet opp for flere forskjellige måter å legitimere seg på (BankID-app, Mobilbank, nettbank, brevpost og kontor). Noen kundegrupper er som du sier ekstra utsatte og derfor strekker vi oss langt for å finne gode løsninger sammen. /Hilsen Even
Styr unna for alt det er verdt. De tar med begge hender og føtter og putter det i egne lommer.
Hei Andre. Leit å høre at du tenker dette om oss. Håper du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken, eventuelt ta kontakt på telefon eller chat, så kan vi se nærmere på hva som har gjort at du føler det slik. /Betina
Forferderlig bank som er som behandler deg som kriminell. Dyre produkter og skadelig for markedet
Leit å høre at du føler vi behandlet deg på den måten. Send oss gjerne en klage i nettbanken under fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Klage eller reklamasjon / Maren
Hadde en konto i Posten, som Dnb overtok for noen år siden. I og med at den ikke benyttes lenger ville jeg rydde opp og si den opp, det lot seg ikke gjøre på nettbanken - kun ved direkte kontant pr tlf. Jeg ringte, satt i tlf kø i ca 30min. Leverte nytt konto nr som pengene skulle overføres til og alt virket iorden. Ca en uke senere mottar jeg et brev/utskrift fra Dnb, hvor de på fantasifult vis beskriver at summen jeg hadde på kontoen, var akkurat det de skulle ha for å avslutte kontoen. Hokus Pokus Filiokus så ble det tom peng pung... Fikk ingen info at det var en kostnad ved å si opp en konto hos de, men det lønte seg jo for Dnb at jeg brukte tid og energi for å rydde opp. Banditter🤬
Hei Lars, Beklager at vi ikke har informert om at det koster kr. 75 ved avslutning av konto mot konto i annen bank. /Maren
Altfor lang ventetid på telefon og chat, umulig å forholde seg til!!! Øk kapasiteten, ikke la kundene lide, det finnes andre banker, snart blir det bytte av bank. Det er kundene dere lever av, elendig service!!!
Hei, Lise. Jeg kan ikke si noe annet enn at vi er enig med deg. Ventetiden på telefon og chat er unormalt lang for tiden, mye på grunn av at mange kunder må relegitimere seg. Jeg kan forsikre deg om at vi jobber hardt med tiltak for å forbedre situasjonen, og forhåpentligvis ser vi effekter av det snart. /Even