DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med DNB, mangler bare støtte for Apple Pay.
Hei! Takk for anmeldelsen, veldig kjekt at du er fornøyd. Apple Pay og andre betalingstjenester vurderes jevnlig. /Marthe
Jeg fikk spørsmålet: Har du slått deg hardt i hodet? En av DnBs ansattes respons, når jeg forklarte at jeg hadde tastet inn feil PIN kode og at kortet ble inndratt. Jeg forklarte da at kortet var nytt, ny kode ble forvekslet med gammel kode etc etc Beklagde og unnskyldte hendelsen, som om jeg skulle ha gjort det med vilje! Han var særdeles irritert! Spurte da, frekk som jeg var-hvor det var en filial der jeg kunne ta ut kontanter.... Det fikk jeg finne ut av selv, sa mennesket og la på!
Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal bli møtt, og vi hadde satt pris på om du kan ta kontakt med vår kundeservice på ny slik at vi kan få meldt dette videre innad hos oss. Ønsker du ikke ringe oss så kan du chatte med oss fra nettbanken eller skrive oss en melding under Postkasse - Skriv til oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin
Det virker som dnb gjør alt de kan for å ungå fysisk kontakt med sine kunder. De sentaliserer og legger ned lokale kontorer og tjenester. Og det er nesten umulig og få en rådgiver i tale. Jeg har prøvd mange ganger uten hell.Derimot får man kontakt med en digital stemme med uintresann inf.
Hei! Vi har lagt ned enkelte kontorer, men vi har fortsatt kontorer i hele Norge :) Du finner oversikt over ditt nærmeste kontor her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Vi er også tilgjengelig på både telefon og chat 07-23 hver dag dersom du har behov for å komme i kontakt med oss hjemmefra. Når du ringer oss på 915 04800 så vil du bli møtt med vår Taleportal, men ved å si kort hva du trenger hjelp med så vil du settes videre til første ledige rådgiver. /Ann-Kristin
De fleste har kundevennlighet som pri 1, DNB har kundefiendlighet som pri 1
Hei! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Ann-Kristin
Mer enn 50 forhånd deg i køen. Spesielt viktig kunde. Skla bestille kort til ungdom, men får opp at barnet allerede har kortet, som ikke er korrekt!
Hei Trond! Dersom barnet har kort hos oss idag kan du enkelt erstatte dette med nytt under Dagligbank og lån - Erstatte kort i nettbanken din. Har ikke barnet konto fra før, men du får beskjed om dette ved bestilling så ta kontakt med vår kundeservice så vi får undersøkt nærmere. Akkurat nå er det mange som ønsker å snakke med oss og det fører til lengre ventetid enn normalt, men du kan også forsøke igjen i ettermiddag/kveld. Da er det som oftest roligere :) /Ann-Kristin
Fikk beskjed i telefonen at det var over 50 minutters ventetid og intet tilbud om å bli oppringt. Hvem orker å sitte i 50 minutter å vente på svar?
Hei Toril! Forstår at det er frustrerende å ikke komme igjennom til en rådgiver når man har behov for hjelp, og man ender opp med å måtte vente i kø. Det er mange som ønsker å snakke med oss akkurat nå, og det fører til lengre ventetid enn normalt. Forsøk gjerne å ringe oss eller chatte med oss på ettermiddag/kveld. Da er det ikke like stor pågang på linjene våre. /Ann-Kristin
Jeg har hatt DnB i flere år etter jeg har vært en svoren Nordea kunde siden jeg var nyfødt (kredittkassen). DnB støtter ikke Apple pay, så jeg har nå gått en omvei via Curve (britisk bank) som gir meg muligheten til å linke DnB kortet til Curve som igjen er i Apple pay. Ergo får jeg betalt med DnB, men det blir et ekstra ledd jeg må forholde meg til.
Hei, Ronny! Takk for tilbakemeldingen din. Vi vurderer Apple Pay fortløpende og utelukker absolutt ikke at det er en tjeneste som kan tilbys våre kunder i fremtiden. /Hilsen Even