DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg trenger nytt bankkort da mitt nåværende er ute av funksjon. Jeg ønsker ikke å sperre det, da det har en del trekk jevnlig. Jeg sender melding i systemet, får saksnummer, men intet skjer videre. Får ALDRI svar på telefon.... Venter i timevis - bokstavelig. Ingen e-post å skrive til.... Ingen mulighet for å bli ringt tilbake. Ingen mulighet for å oppsøke et fysisk kontor. Faktisk ingen mulighet for å avslutte kundeforholdet - for da må jeg ringe. Kjære DNB - hva i all verden holder dere (ikke) på med....???
Hei Jan. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Betina
Det DnB ansatte skrev i meldingene under fungerer rett og slett ikke. Man får ikke velge å gå over til full versjon fra ingen som helst sted enten før eller etter innlogging. Man har rett og slett ikke mulighet til å betale for eks til utlandet fra mobilen. Helt håpløst.
Hei! Om du går til m.dnb.no, og skriver inn fødselsnummer, vil du få opp et valg der det står "gå til fullversjon" over valget om BankID. Når du trykker her vil du kunne logge inn i fullversjon via mobilen :-) /Frida
Rådgivere. Jeg ble syk 2 ganger også uten p gi beskjed til meg om p ikke kom til møte også ventet jeg 45 min begge gangene helt til kolleagen hans sa til meg at han er syk. Aldri ta ut boliglån fra DnB. Gå til de lokale småe bankene så får dere snakk på hva det vil si kundeservice. DnB e helt sinnsykt dårlig bank.
Hei! Så leit å høre at du ikke har fått beskjed om at kunderådgiver har vært syk når du hadde møte i banken. Det skal alltid gis beskjed dersom rådgiver ikke kan stille til avtalt tid. Takker for tilbakemelding. Dette håper vi ikke vil skje igjen. /Frida
Får ikke logget inn på netbank. Virker som den er nede. Prøver å ringe for å få status/info. Får beskjed om minst 20 min ventetid. Har tidligere hatt samme erfaring i forbindelse med verifisering av id. Måtte ringe kundesenter for å for tilsendt et skjema for å legge til bilde av passet mitt for id verif. Ringte flere ganger og ble brutt m info om at det var for stor belastning på linjen. Kom etterhvert fram etter 50 min. Banken er blitt helt håpløs/respektløs på kundebehandling. Er også kunde i Sbanken. Her er svartiden 2 minutter. Men etter Dnb oppkjøp av banken greier de vel å rote det til der også. Løsningen er å bemanne kundesentret etter belastningen og ikke sløse bort kundenes tid på denne måten. Det er ikke ok å få melding "det er fortiden stor belastning og ring senere" når det ALLTID er stor belastning og lang ventetid.
Hei! Vi har hatt en god del kø den siste tiden. Dette er selvsagt ikke noe vi ønsker, men når veldig mange kunder plutselig tar kontakt samtidig vil det naturlig nok øke køen inn til kundesenteret. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og tar grep for å prøve å få ned køen :-) Vi er også tilgjengelige via chat i nettbanken. /Frida
Appene til DnB er blant de beste i markedet, men websiden trenger et løft. Renter er langt fra lave og på ingen måte konkurransedyktig med resten av markedet. Trekkes hardt for å nekte å støtte Apple Pay. Har valgt å bytte bank av den enkle grunn at jeg ikke kan bruke dette. DnB argumenterer for at "ingen" butikker godtar betaling med dette, som overhodet ikke stemmer. Jeg bruker SBanken sitt kort med Apple Pay i samtlige butikker som godtar kontaktløs betaling. Helt latterlig at DnB står igjen i steinalderen på dette...
Hei! Vi har pr i dag ikke en avtale om Apple Pay, men dette er noe som vurderes, så mulig dette er et tilbud vi kan komme med etterhvert :-) /Frida
Jeg har vært kunde i DnB i mange år! Til den dagen jeg motta et høy beløp på min konto! Det var den dagen jeg skulle få min lønn utbetalt! Da ringer jeg til jobben og spurte om de hadde sendt meg feil lønn! Men det har de ikke! Og da ringer jeg banken tidlig på morgen og spør om de pengene! Men da viste de ikke noe som helst og bedt meg ikke røre dem frem til de finner ut av det! Det gikk 2 dager! Og da var det en dame som ringte og takket meg for at jeg ringte og sa ifra! Og bedt meg vente i ca 1 ukes tid til min konto skal fungere normalt igjen! Det går en uke og min konto er fremdeles sperret og jeg får ikke tilgang til mine midler for kjøp av mat, medisiner etc. så forsøker jeg å ringe for å spørre om status på saken min! Men får ikke svar av kundeservice. Dro helt til Karl Johan gata og spurt om hjelp! Sa at jeg må ha tilgang til min konto eller ta ut kun 200kr sånn at jeg får kjøpt noe mat! Men de nektet p hjelpe meg og ba meg holde meg kun til Mail! På Mail har jeg skrevet mange meldinger og ingen svarer eller tar det seriøst! Senere etter ca 6 uker! Jeg får melding på at de har mistanke om At jeg har vært med på bedrageri og at jeg skal bli sperret fra DnB på livstid! Det gikk utover min livsopphold! Fikk mange regninger med renter og gebyrer og boter på bilen siden mine kort var sperret! Og det var meg som ringte og varslet om pengene same dag tidlig på morning! Så det sier seg selv! Aldri vært borti en så useriøs bank i hele mitt liv! Jeg hadde frustrasjoner i flere uker på hvordan de peker på meg som en bedrageri etter å ha gjort jobben min som en kunde og holdt meg til lov regel messi! Jeg forklarte saken min til andre banker da jeg søkte! Og de hadde ikke noe imot det som skjedde! Og syns det var uretferdig da at jeg ble behandlet sånn her og opprettet kunde forhold på dagen!
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med banken. Vi ønsker selvsagt ikke at kunder skal ha dårlige opplevelser med oss. Jeg får ikke sett saken din her, men det kan være flere grunner til at en konto blir sperret. Dette gjøres av alltid med god grunn. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller fra nettbanken, så kan vi sjekke opp i det :-) /Frida
Jeg hadde kjøpte aksjer 23.03.2022 og jeg selger til DNB 1259 kr 1102. Jeg ikke fått penger i min aksjer konto, da jeg ringte de mange ganger de sier penger komm til konto men jeg har aldri ser penger i konto. Kollega de jobber i DNB de gi j***a dårlig kundeservice. Nå jeg skal snakke med advokat og tar fra der hva vi kan gjøre å få minn penger tilbake.😡😡😡😡😡
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Fint hvis du kan ta kontakt med oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere, vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe