DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ordna id brikke i banken. Den kom aldri. Måtte ringe flere ganger å purre. Så viste det seg att banken har rota bort signerte papirer å vi må gjøre alt på nytt igjen😣 .nr 50 i kø hver gang en ringer. Makan til rot. DnB har ikke filial i byen heller så vi måtte reise til nabobyen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse med oss, og at du i tillegg har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vårt kundesenter er åpent hver dag hele uken fra 07-23, og vi prøver å planlegge bemanningen etter forventet innkommende trafikk, men dessverre så treffer vi ikke alltid, og det kan medføre kø. Det er ofte mindre kø på telefon i helgene og på ettermiddag/kveld. Alternativt kan du også starte en chat med oss fra nettbanken din, eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din. /Nina
Bra nettbank og teknologi med apper og digitale the ester som fungerer utmerket.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss, vi setter stor pris på din gode omtale! /Nina
Etter kundeforhold i 25 år velger jeg nå en annen bank som faktisk respekterer meg som kunde! Mer enn 50 stk før meg i telefonkø! Skjerp dere! Dere er en av mange og jeg bytter til en bank som yter service .
Hei. Leit å høre at du har byttet bank. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at vi har åpent hver dag hele uken fra 07-23, og du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort. Det er også mulig å sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken din. /Nina
Som nevnt av flere andre DNB-kunder er det ikke mulig å knytte kortene til Apple Pay. DNB selv argumenterer med at få butikker tilbyr å betale med dette, og at de selv vil satse på Vipps. Allikevel har de valgt å åpne for Google Pay, selv om konseptet er det samme. Dessuten har jeg fremdeles ikke vært i en eneste butikk der det ikke er mulig å bruke Apple Pay (min samboer har utenlandsk bankkort og har betalt med dette i alle norske butikker han har vært, inkludert dagligvare, hos legen osv.). Virker heller som de rett og slett ignorerer kundenes ønsker for å spare litt penger..
Hei Tonje! Vi følger nøye med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning :) Per i dag er kontaktløs betaling den enkleste og raskeste måten å betale på. I pandemien har vi også sett at flere og flere tar i bruk akkurat denne løsningen ved betaling. Du kan gjerne lese om hva vi tenker rundt mobilbetaling her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps /Ann-Kristin
Har hatt DnB som bank å lenge jeg kan huske, og jeg har alltid gode opplevelser med dem. De svarer kjapt på henvendelser, og det har alltid vært hyggelige mennesker jeg har hatt kontakt med på kundeservice. Veldig greie kredittkort med bla. Sas Eurobonus, gode rabatter på bensinstasjoner og andre supertilbud. Både nettside og mobilbank er svært intuitivt og lett å bruke. På appen overfører kan mellom egne kontoer på sekunder, og betaling av regninger går som en lek. Verden blir mer og mer digitalisert, og da er det en helt nødvendig forutsetning at man kan fikse det meste på nettet. Her er DnB flere steg foran andre aktører! God oversikt over aksjer og fond på Spare-appen, der man også kan opprette sparemål og andre ting. Det eneste her savner er ApplePay, men bruker en annen app til dette midlertidig. Alt i alt er jeg en svært fornøyd kunde, og har ingenting negativt å si om DnB.
Hei Solveig! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt at du er fornøyd med oss som bank, og at du får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med oss :) /Ann-Kristin
Her er det masse som må bli bedre, umulig å få kontakt med dem gjennom telefon, så er de ikke så hjelpsomme heller selvom jeg står uten penger og med masse inkassobrev , det har gått 2 uker siden kontoen min ble stengt og fått ingen hjelp, fått kontoen stengt fordi jeg har blitt lurt og nå skal de vurdere om jeg får fortsette hos dem eller ikke..
Hei Daaud! Vi kan oppleve en del kø på våre telefonlinjer dersom det er mange som ønsker å prate med oss samtidig, men du kan starte en chat med oss fra nettbanken din slik at vi får sett over ditt kundeforhold sammen med deg. Her er det som oftest ikke kø inn til første ledige rådgiver :) /Ann-Kristin
Fikk ikke lån på 700 000,- har bolig takst på 2,5 aldri hatt inkasso eller betalingsanmerkninger.. må bytte bank til nordea som innvilget lånet på 5 min...
Hei Nina! Vi får dessverre ikke gått inn på selve lånesøknaden her, men ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du ønsker mer informasjon om avgjørelsen rundt søknad om lån :) /Ann-Kristin