Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

DNB er mege Go bank

Omtale av  Paul M. H

Har meget god skussmål til DNB, men de må kunne finne en bedre måte å tilby renter på hus/ leilighet til folk som må ha lån for å bo.

Svar fra DNB Bank
09.01.2024 10:56

Hei Paul. Tusen takk for tilbakemelding :) /Mariell

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Glad jeg er ferdig med DNB

Omtale av  Per Ø. H

Håpløst å logge seg inn i nettbanken eller på app. Får kun feilmelding. Laaaang ventetid på telefon.

Svar fra DNB Bank
09.01.2024 10:52

Heisann Per. Så leit å høre at du ikke får logget inn. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg :) Håper du kan ringe oss igjen på 04800, slik at vi kan undersøke. /Mariell

dyreste banken jeg har hatt

Omtale av  Morten

Skyhøy rente og den mest kunde fiendlige banken jeg har hatt. på nett kan en låne søknad bli godkjent, men alikevel bli avslått av lokal banken.

Svar fra DNB Bank
08.01.2024 11:16

Hei Morten. Vi har en konkurransedyktig rente og tilbyr gode vilkår. Vi setter alltid kunden først og jeg blir trist av å høre at du synes dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04 800, så får vi sett nærmere på lånesøknaden din. /Thomas

Behandler sine kunder som dritt!

Omtale av  Knut

DnB er absolutt ikke en seriøs bank, blir lurt og kontrollert, de tar kontrollen over din økonomi og snur opp ned på livet!

Svar fra DNB Bank
08.01.2024 11:14

Hei Knut. Det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss og våre ansatte. Vi hadde likt om du kunne være med presis på hva din misnøye er så vi kan ta det med videre til forbedring. /Thomas

Dårligste banken (i verden?)

Omtale av  Frode

Jeg håper dere har en grådig god dag på kontoret, for jeg har definitivt hatt mine utfordringer med å holde tritt med deres kjærlighet for tall. Jeg føler meg noen ganger som Robin Hood, bare uten buen og pilene, og jeg prøver å redde pengene mine fra å ende opp som fangene deres i Sherwood-skatteskrinet. Er det virkelig nødvendig å ta en liten bit av kaken min hver gang jeg gjør en transaksjon? Jeg føler meg som en deltaker i et bakeprogram, men jeg har aldri bedt om å dele premien min med dere! Og hva med disse gebyrene? Jeg trodde jeg hadde abonnert på et sportsnettverk med alle de "overføringsavgiftene" dere krever. Hver gang jeg ser på kontoen min, føler jeg meg som en stuntmann som hopper over hindringer for å unngå å betale ekstra. Kan dere ikke bare gi meg en breakdance-leksjon istedenfor? Til slutt, la oss ikke engang snakke om rentene. Jeg føler meg som en karakter i en dårlig romantisk film der dere prøver å stjele hjertet mitt, men bare ender opp med å stjele lommeboken min. Jeg håper dere tar denne klagen med en god porsjon humor, for jeg prøver virkelig å le av det grådige spillshowet deres. La oss gjøre bankopplevelsen mindre som en heist-film og mer som en komedie!

Svar fra DNB Bank
05.01.2024 11:39

Hei! Vi har ingen gebyrer for overførsler i Norge, så er litt usikker på hvilke type transaksjoner du mener. Vi kan gjerne se nærmere på dette. Du kan ta kontakt med kundesenteret på chat fra innlogget nettbank/mobilbank, eller på telefon 915 04800. Dersom du ringer inn til oss kan vi samtidig se på om det er noe vi kan gjøre med renten din :-) /Frida

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Elendig Kundeservice og sikkerhet

Omtale av  Alban Z

Oppsummering av elendig kundeservice: - En belastning skjedde uten min godkjenning. - Jeg sperret korter mitt umiddelbart og ringte dem opp. De sa at jeg måtte vente til 2. januar for å sende inn et krav. Hvorfor ikke bare gjøre det på stedet, sånn at jeg slipper å vente til 2. januar? - Jeg ventet til 2. januar. Fremdeles ikke mulig å sende inn et krav. - Jeg fikk til å sende inn et krav i dag som er 4. januar. Jeg stoler ikke på DNB lenger. Dere tapte meg penger og jeg kommer til å bytte bank hvis dere ikke fikser det snarest mulig.

Svar fra DNB Bank
04.01.2024 11:50

Hei, Alban. Det er alltid kjedelig når det skjer ukjente belastninger på kortet. Grunnen til at du må vente med å sende et krav (reklamasjon) er fordi beløpet må være bokført på konto før det er mulig å sende inn en sak. En reservasjon betyr at noen har gjort krav i pengene, og den kan i teorien slettes. Det er først når betalingen er bokført at trekket er endelig, og da kan man sende en reklamasjonssak. Vi hjelper deg mer enn gjerne med reklamasjonssaken din så fort beløpet er bokført :) /Hilsen Even

Jeg sendte klage uten å få svar på grunn av bedriftsavdelinga sletta konto

Omtale av  Dagfinn S

På grunn av at jeg har et NUF så sletta de kontoen min (jeg har også et AS, denne kontoen ble ikke sletta) uten at de tok personlig kontakt. Jeg sendte klage til bedriftsavd. uten å få svar.

Svar fra DNB Bank
04.01.2024 11:51

Hei, Dagfinn! Etter jul og nyttår er det noe lenger ventetid på skriftlige henvendelser enn normalt, så du vil helst sikkert få svar på henvendelsen så fort noen får sett på den. Hvis det haster kan du alltid ta kontakt med oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan vi se på det med en gang :) /Even

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR