DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har meget god skussmål til DNB, men de må kunne finne en bedre måte å tilby renter på hus/ leilighet til folk som må ha lån for å bo.
Hei Paul. Tusen takk for tilbakemelding :) /Mariell
Håpløst å logge seg inn i nettbanken eller på app. Får kun feilmelding. Laaaang ventetid på telefon.
Heisann Per. Så leit å høre at du ikke får logget inn. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg :) Håper du kan ringe oss igjen på 04800, slik at vi kan undersøke. /Mariell
Skyhøy rente og den mest kunde fiendlige banken jeg har hatt. på nett kan en låne søknad bli godkjent, men alikevel bli avslått av lokal banken.
Hei Morten. Vi har en konkurransedyktig rente og tilbyr gode vilkår. Vi setter alltid kunden først og jeg blir trist av å høre at du synes dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04 800, så får vi sett nærmere på lånesøknaden din. /Thomas
DnB er absolutt ikke en seriøs bank, blir lurt og kontrollert, de tar kontrollen over din økonomi og snur opp ned på livet!
Hei Knut. Det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss og våre ansatte. Vi hadde likt om du kunne være med presis på hva din misnøye er så vi kan ta det med videre til forbedring. /Thomas
Jeg håper dere har en grådig god dag på kontoret, for jeg har definitivt hatt mine utfordringer med å holde tritt med deres kjærlighet for tall. Jeg føler meg noen ganger som Robin Hood, bare uten buen og pilene, og jeg prøver å redde pengene mine fra å ende opp som fangene deres i Sherwood-skatteskrinet. Er det virkelig nødvendig å ta en liten bit av kaken min hver gang jeg gjør en transaksjon? Jeg føler meg som en deltaker i et bakeprogram, men jeg har aldri bedt om å dele premien min med dere! Og hva med disse gebyrene? Jeg trodde jeg hadde abonnert på et sportsnettverk med alle de "overføringsavgiftene" dere krever. Hver gang jeg ser på kontoen min, føler jeg meg som en stuntmann som hopper over hindringer for å unngå å betale ekstra. Kan dere ikke bare gi meg en breakdance-leksjon istedenfor? Til slutt, la oss ikke engang snakke om rentene. Jeg føler meg som en karakter i en dårlig romantisk film der dere prøver å stjele hjertet mitt, men bare ender opp med å stjele lommeboken min. Jeg håper dere tar denne klagen med en god porsjon humor, for jeg prøver virkelig å le av det grådige spillshowet deres. La oss gjøre bankopplevelsen mindre som en heist-film og mer som en komedie!
Hei! Vi har ingen gebyrer for overførsler i Norge, så er litt usikker på hvilke type transaksjoner du mener. Vi kan gjerne se nærmere på dette. Du kan ta kontakt med kundesenteret på chat fra innlogget nettbank/mobilbank, eller på telefon 915 04800. Dersom du ringer inn til oss kan vi samtidig se på om det er noe vi kan gjøre med renten din :-) /Frida
Oppsummering av elendig kundeservice: - En belastning skjedde uten min godkjenning. - Jeg sperret korter mitt umiddelbart og ringte dem opp. De sa at jeg måtte vente til 2. januar for å sende inn et krav. Hvorfor ikke bare gjøre det på stedet, sånn at jeg slipper å vente til 2. januar? - Jeg ventet til 2. januar. Fremdeles ikke mulig å sende inn et krav. - Jeg fikk til å sende inn et krav i dag som er 4. januar. Jeg stoler ikke på DNB lenger. Dere tapte meg penger og jeg kommer til å bytte bank hvis dere ikke fikser det snarest mulig.
Hei, Alban. Det er alltid kjedelig når det skjer ukjente belastninger på kortet. Grunnen til at du må vente med å sende et krav (reklamasjon) er fordi beløpet må være bokført på konto før det er mulig å sende inn en sak. En reservasjon betyr at noen har gjort krav i pengene, og den kan i teorien slettes. Det er først når betalingen er bokført at trekket er endelig, og da kan man sende en reklamasjonssak. Vi hjelper deg mer enn gjerne med reklamasjonssaken din så fort beløpet er bokført :) /Hilsen Even
På grunn av at jeg har et NUF så sletta de kontoen min (jeg har også et AS, denne kontoen ble ikke sletta) uten at de tok personlig kontakt. Jeg sendte klage til bedriftsavd. uten å få svar.
Hei, Dagfinn! Etter jul og nyttår er det noe lenger ventetid på skriftlige henvendelser enn normalt, så du vil helst sikkert få svar på henvendelsen så fort noen får sett på den. Hvis det haster kan du alltid ta kontakt med oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan vi se på det med en gang :) /Even