DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde meget bra egenkapital, null gjeld, greit med verdier. Men fikk likevell et elendig lån pga standard budsjettet deres som ikke ligner noe og fordi jeg var enslig med utgiftene.
Hei Anne! Leit å høre at vi ikke kunne tilby deg lånet du ønsket. Når vi behandler lånesøknader er vi nødt til å følge reglene i Boliglånsforskriften fra Finansdepartementet. Ser at det er en stund siden du skrev dette innlegget, og beklager for sent svar. Vi får ikke sett her hva som var grunnen til at vi ikke kunne tilby deg det aktuelle lånet den gang, men ta gjerne kontakt igjen via chat eller telefon så tar vi gjerne en ny vurdering. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Etter å ha ringt for å få råd og veiledning, I forbindelse med salg og kjøp av bolig. Vil jeg si kundeservicen til DNB er forferdelig dårlig. Jeg forventer å møte hyggelige og imøtekommende ansatte i en slik situasjon. Ikke sure og nedlatende damer. Min konklusjon - jeg bytter bank. Takk for meg.
Hei Karen! Takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du har selvfølgelig helt rett i at man ikke skal bli møtt på en slik måte. Jeg må bare beklage at du sitter igjen med dette inntrykket og håper og tror at dette var et engangstilfelle. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
De er gode på høye priser, dårlig kundeservice og nettbank som er ustabil. Har aldri hatt så god råd som da jeg brukte DNB. Var umulig å få tak i pengene...
Hei og takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å lese at du har hatt fått et dårlig inntrykk av oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og håper at du vil vurdere oss igjen som bank dersom det blir aktuelt å bytte i fremtiden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Dekker alle våre behov for daglige bank tjenester og investeringer via Private Banking
DNB har gode lånetilbud til alle typer kunder. God veiledning ved refinansiering av lån og kreditt
Sparker sine ansatte, som medfører redusert mulighet for å kunne møte en representant ansikt til ansikt. Skryter av sine egne løsninger på nett, men forstår tydeligvis ikke at når man kontakter kundeservice, så har man allerede prøvd nettløsningen ute hell. Banken er dyr, og tar seg godt betalt. Har en regelrett rævva mobilapplikasjon.
Hei Håkon! Takk for klar tale! Vi har de siste årene lagt ned flere av våre kontorer, men er likevel godt representert de fleste steder i landet. Ønsker du å snakke med en rådgiver kan du når som helst stikke innom ett av disse, eller avtale et møte på forhånd via våre nettsider her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Dersom du opplever problemer med våre nettløsninger skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette og er derfor tilgjengelige på telefon og chat 24 timer i døgnet, stort sett hele året! :) Når det kommer til den nye mobilbanken vår så utvikler vi denne kontinuerlig og har den siste måneden gjort en rekke forbedringer og lagt til flere nye funksjoner. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Vi opplever stadig at kundeservice "glemmer" å opplyse om nødvendige detaljer for å få gjennomført en tjeneste. Som flere andre også kommenterer, opplever vi også arrogant holdning hos kundeservice.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker gjerne å se på disse sakene slik at vi kan bedre oss. Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din slik at vi kan undersøke hva som skjedde. Ønsker også å takke for din tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen