DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sparker sine ansatte, som medfører redusert mulighet for å kunne møte en representant ansikt til ansikt. Skryter av sine egne løsninger på nett, men forstår tydeligvis ikke at når man kontakter kundeservice, så har man allerede prøvd nettløsningen ute hell. Banken er dyr, og tar seg godt betalt. Har en regelrett rævva mobilapplikasjon.
Hei Håkon! Takk for klar tale! Vi har de siste årene lagt ned flere av våre kontorer, men er likevel godt representert de fleste steder i landet. Ønsker du å snakke med en rådgiver kan du når som helst stikke innom ett av disse, eller avtale et møte på forhånd via våre nettsider her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Dersom du opplever problemer med våre nettløsninger skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette og er derfor tilgjengelige på telefon og chat 24 timer i døgnet, stort sett hele året! :) Når det kommer til den nye mobilbanken vår så utvikler vi denne kontinuerlig og har den siste måneden gjort en rekke forbedringer og lagt til flere nye funksjoner. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Vi opplever stadig at kundeservice "glemmer" å opplyse om nødvendige detaljer for å få gjennomført en tjeneste. Som flere andre også kommenterer, opplever vi også arrogant holdning hos kundeservice.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker gjerne å se på disse sakene slik at vi kan bedre oss. Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din slik at vi kan undersøke hva som skjedde. Ønsker også å takke for din tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Startet ny AS. Bank konto var ordnet greit nok, men etter at firma var ferdig registrert med org nummer klarte dem ikke sett kontoen i gang. Har vært nesten 2 uker nå uten at jeg har tilgang til eget firma konto. Så dårlig kundeservice. Ingen tar kontakt på mail eller telefon!
Hei Jason! Håper dette har ordnet seg nå. Om ikke må vi selvfølgelig få undersøkt hva som har stoppet opp. Vi får dessverre ikke gjort det via en henvendelse her på denne siden, men slå gjerne på tråden til oss på 91504800 eller logg inn på DNB sine sider og start en chat der så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det for deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Alt fungerer helt utmerket - gode betingelser og god servise!
Snakker om elendig bank med håpløs service. Det finnes ikke noe positiv å si om banken. Jo en ting når banken er konkurs. Det er en god ting.
Hei Kjell! Leit å høre at du er misfornøyd, men vil likevel takke for tilbakemeldingen :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Det er vanskelig kommunikasjon med min rådgiver, da jeg sist gang søkte mer boliglån hos banken.
Har vært veldig fornøyd med DNB. Vært kunde der i 13 år. Bra kundebehandling og service.Nettbanken er grei å forstå og bruke. De har hjulpet meg. Fortsetter som kunde der!
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd hos oss :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen