DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt fungerer som det skal for det meste. Er av og til nedetid, men det er ikke ofte. Appen er enkel å bruke. Kundeservice har alltid hjulpet meg med det jeg lurer på og det jeg har problemer med. Jeg er ganske fornøyd med DNB. Skjønner ikke helt hvordan de andre her har daglige problemer..
Hei Tommy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Skulle du noen gang oppleve problemer så ikke nøl med å ta kontakt. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
For å kunne se "de siste transaksjoner" i bedriftsnettbank, må man velge: kontonummer (selv om man har KUN 1 kontonummer!), velge måned, velge uke, og klikke på "vis oversikt". Hvorfor kan ikke DNB vise "de siste transaksjoner" som jeg ba om? Vel, DNBs sin jobb er å gjøre livet vanskelig, derfor! Jeg tok kontakt med kundeservice i dag og da hun dronningen fra kundeservice leste min klage, avsluttet chatten med en gang! Wow! Tviler på at DNB gir disse folka opplæring. Tror de fleste blir plukket fra gata og satt opp på kundeservice med en slik oppførsel! Jeg søkte på DNBs sin nettside å klage på dette, men det fins ingen sted å skrive til dem! Diktatorskap på det beste!! Jeg kommer til å bytte banken uansett. Bare et lite råd til DNB: Det hjelper ikke å skrive til folk "beklager". Jobb med å forbedre deres kundeservice!
Jeg tok kontakt med DNB da det nye bankkortet de hadde sendt meg, ikke fungerte. De sendte meg et nytt, og det var akkurat samme problem med dette. Jeg tok kontakt igjen. De innrømmet da at det var problemer med alle kort som ble produsert i fjor høst, men foretok seg ingenting. Da jeg ikke hørte noe, sendte jeg et brev og etterlyste informasjon og en løsning på problemet. Dette er snart to måneder siden, og de har fortsatt ikke svart. Telefonsamtaler hjelper heller ikke. De lover og lover at de skal ordne opp, men ingenting skjer. Jeg har vært kunde i 31 år. Nå bytter jeg bank.
Hei Anne! Så ergerlig å høre at kort du har mottatt ikke virker som de skal. Jeg kjenner ikke til at det skal ha vært problemer med alle kort som blir produsert i fjor høst, men du skal selvfølgelig få nytt kort med en gang dersom du opplever problem med tilsendt kort. Våre kort produseres etter standard og vil ikke være noe annerledes enn kort i andre banker. Når det er sagt kan det selvfølgelig skje produksjonsfeil som gjør at et kort ikke virker. Opplever du at kortet ikke blir lest i terminal kan du når som helst erstatte kortet i mobil eller nettbank (dette er selvfølgelig helt gratis). Jeg er usikker på hva du mener med å ha sendt brev, men dersom du ikke har fått hjelp så logg inn i nettbanken og start en chat der, eventuelt send en melding fra postkassen der eller slå på tråden til kundeservice på 915 04800 så undersøker vi hva som har skjedd med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Dårlig kundeservice. Dyr brukskonto med dårlig rente. Vært kunde i mange år men flytter nå.
Hei Sofie! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Når det kommer til rente på brukskonto så vil jeg nok heller anbefale deg å ha pengene dine på en sparekonto. Vi har flere gode spareprodukter som vil sørge for god avkastning på sparepengene dine. Ellers er alle de vanligsta banktjenestene våre helt gratis. Dersom du opplever at du betaler for mye eller er misfornøyd med avkastning så er det supert om du starter en chat i nettbanken eller slår på tråden til oss på 915 04800 så får vi tatt en gjennomgang med deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Banken fungerer optimalt for meg. Nettbanken er veldig bra
Hei Mona! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) /Jørgen
DNB er et godt valg om du er ung og smart eller gammel og dum. Dette kan også være banken for deg som ønsker deg variasjon og frustrasjon i hverdagen. Så snart man runder 34 år, og mister de relativt konkurransedyktige lånevilkårene, begynner irritasjonen over DNB inntreffe for de fleste. Før den tid rekker man nok å stifte kontakt med noen av de få vettuge kundebehandlere som er å oppdrive i konsernet – var selv så heldig å møte på minst en håndfull av dem de 20 årene jeg var kunde. Har du problemer med å betale med ditt DNB-kort når du står i kebab-kø kl. 04:00 er det for all del gode muligheter for at 04800 hjelper deg. Eller kanskje ikke. Det er hit and miss med DNB. Ønsker du å komme i kontakt med banken ved boligkjøp, pris deg lykkelig om du har kommet i kontakt med en ansatt som er tilgjengelig før budrunden er over. Søk kreditt eller lån, og kryss fingrene for at du kommer i kontakt med en kundebehandler som vet forskjell mellom inntekt og lønn. Alderdom, behov for bedre kunnskap om tjenestene banken tilbyr, og gjennomgående forutsigbar kvalitet på kundeservice trakk meg etterhvert i retning av en mye bedre bank.
Seriøst, denne nettbanken er elendig. Har nå brukt 10 min av livet mitt på å finne kontoutskriften. Som om det å betale regninger ikke var kjedelig nok
Hei Olav! Takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hele tiden med utbedring av våre tjenester og setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger. Skjønner at den kan være litt vanskelig å finne så det tar vi med oss. For ordens skyld finner du kontoutskrifter ti år tilbake i tid under Dagligbank og lån -> Arkiv. Skulle det være noe annet du lurer på i nettbanken så er chatten døgnåpen! Ønsker deg en strålende dag videre så lenge! /Jørgen